Har köpt mig en classic handkontroll,, vart fasen får man tag på de gamla spelen ??
Måste jag tanka hem dem via wiiconnect??
plzz explain for me !
m.v.h Zezam
Har köpt mig en classic handkontroll,, vart fasen får man tag på de gamla spelen ??
Måste jag tanka hem dem via wiiconnect??
plzz explain for me !
m.v.h Zezam
Ja du måste tanka ner dem via Wiiconnect på en kanal som heter Virtual Console. För att ladda ner spelen behöver du Wiipoäng, som går att köpa lite varstans. 2000 poäng kostar 200 kr, och t.ex Snesspel kostar 800 poäng. Läs mer på http://wii.nintendo.se/virtual.html
80:- för ett SNES spel... 1600:- för 20st... för dom pengarna har du ju en chippad xbox med 3000 snes-spel på hårddisken...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ähh vill jhu spela virtual console på min classic kontroll nu.
Verkar nu komma massvis med spel som är hackade ,, hittade detta spel .
F-zero VC Wii.
Nintendo Wii
SD Memory Card
Saved Channel *Included*
Instructions For Use: Access your SD card so that you can place files
on it. Now in your root directory, D:\ for example, place the file
named 'private' onto the drive. Take the card out of your system and
place it in the Wii. Navigate to your Wii memory management settings
and find the section that is labeled 'Channels'. You will find two tabs
inside, one for your Wii and the other for the SD card. Select the SD
tab and you will find the saved channel present. Copy it to your Wii
and you will be done. Enjoy testing out your game for free!
Enjoy!
zezam, VC-spelen är inte alls hackade och kommer inte bli det på länge (om någonsin). De är duktigt krypterade och det är alldelles för lätt för nintendo att kolla om de är äkta eller inte så vill du lira VC-spel så är det bara att handla.
Bookmarks