Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 45

Diskussion: Virtua tennis 3

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20

    Virtua tennis 3

    Demot finns ute på marketplace....tankade ner det och blev besviken. Hade sett fram emot det spelet. Top spin 2 sög ju på xbox360 :-(

    Detta var inget höjdarspel heller...Min spelare låg på marken ca 5 ggr per boll..kanske hade en konstig spelstil men kändes ej så trovärdigt :-(

    Andras uppfattningar?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    det är ju TOPSPIN2 med nya spalare så gör man en 3a nu förtiden
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    Inget man ska ladda ner då med andra ord

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    ladda ner????
    snål eller?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    nej ja vill spara skivor för industrin hehe

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    har ni ingen moral & etik i skolan längre?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  7. #7
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
    har ni ingen moral & etik i skolan längre?
    Du snackar om etik o moral och så är du registrerad på ett forum där företaget chippar o modiferar spel konsoller så man kan spela "backup:er"?
    Gå o lägg dig fan

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    jävla skillnad på backup & piratkopia lilla vän
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  9. #9
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    21
    både du och jag vet vad jag menar, vill inte säga att nästan alla kör piratkopior, men varför skulle man betala för att få bränna backuper av spel?

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    30
    Respekt
    19
    Bry dig inte om honom, PhR34k. Antingen så driver han med dig, eller så försöker han trissa upp dig.

  11. #11
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    21
    Mjo börjar tro det jag me, tack för tipset

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    herre gud.............................suck
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    ingen av er verkar ju kunna läsa överhuvudtaget...ni kan ju kolla en gång till vad tråden handlade om....Virtua Tennis 3 demot...inte om laddar ner spel eller bränna back-ups så hitta en egen tråd att gnälla i!!!!

  14. #14
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Om ma startar ett TOPIC med orden "Demot finns ute på marketplace....tankade ner det och blev besviken" vad får dig tro att det inte handlade om att tanka ner???
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte var tydligare när jag frågade om andras uppfattningar om spelet... allt som kan missuppfattas kommer ju att missuppfattas...Lovar skärpa mig!!!!!

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    68
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av mickys Visa Inlägg
    ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte var tydligare när jag frågade om andras uppfattningar om spelet... allt som kan missuppfattas kommer ju att missuppfattas...Lovar skärpa mig!!!!!

    Inget o bry sig om det finns alltid besserwissar som ka MÄRKA ord o annat har säkert inget roligare o göra en o gny om småsaker

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    vet...var bara ironisk

  18. #18
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    • Omedveten Inkompetens
      Först vet du inte att du kan nåt om förmågan/färdigheten.

    • Medveten Inkompetens
      Sedan blir du medveten om att det finns något som du kan lära dig tex. att cykla.

    • Medveten Kompetens
      Tredje steget är där du övar och blir bättre och klarar av att cykla med viss ansträngning medvetet.

    • Omedveten Kompetens
      Fjärde steget är att undermedvetet utföra uppgiften automatiskt, Du cyklar utan att tänka på det .

    • Mästerskap
      Femte steget Du cyklar på lina tre meter upp i luften


    Last edited by pege63; 2007-03-18 at 12:49.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  19. #19
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    pege63 har återigen svarat på ett inlägg utan att förstå frågeställningen från början. Inte första gången. Inte sista gången. Återgå till ämnet eller så raderar jag tråden :-)

    Ämnet är:

    Mickys hittade DEMO:n av virtual tennis på live marketplace.

    Mickys laddade ner DEMO:n

    Mickys tyckte DEMON:n var en besvikelse och undrade vad andra tycker.

    Sedan kom pege helt från ingenstans och började yra om piratkopiering.

    Skapa en egen tråd om ni vill diskutera etik å moral. Den här tråden är till för att diskutera Virtua Tennis 3.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #20
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    jo jag förstod mycket väl det var ang olagligt nerladdat spel som inte vat till dens persons tillfredställelse, jag svarade att den var ett topspin 2 med nya spelare i en ny förpackning over and out
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  21. #21
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Problemet var som sagt att INGEN pratat om olagligt nerladdade spel. Vi som faktiskt HAR xbox 360 vet att det titt som tätt släpps DEMOS på microsofts onlinetjänst "LIVE". Det är - tro det eller ej - inte ett dugg olagligt att ladda ner dessa demos. Håll dig over and out i 360 trådarna tills du skaffat dig en egen 360 igen :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #22
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    onödigt med 2 för det andra hittar du inga klagomål från mig ang spel som inte funkar, varför inte kan ju vara för att jag köper mina istället
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    tack Hansi!

  24. #24
    Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Inlägg
    149
    Respekt
    19
    Pege63 du är ofta dryg i kommentarerna på forumet, varför?

  25. #25
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Det gäller att se helheten av ett globalt problem inte bara sina egna.
    Vill du bara se och läsa din sanning el du vill ha en helhet av ett större problem.
    Om jag e dryg vad e då 80% av alla inlägg i 360 delen om spel som inte funkar som man laddat ner?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  26. #26
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    21
    kan du inte bara banna snubben, Orka med han

  27. #27
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    förstår inte hur han orkar tjafsa i massa trådar som han inte har något att göra i....

  28. #28
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kom igen nu, han har ju mer respekt än vad jag har, då kan jag ju inte banna honom, hur skulle det se ut :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #29
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Kom igen nu, han har ju mer respekt än vad jag har, då kan jag ju inte banna honom, hur skulle det se ut :-)
    Hur förtjänar man respekt? Har alltid undrat...

  30. #30
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Forumet räknar ut det på något obegripligt sätt. Och så kan man klicka på den där ikonen som liknar en apoteksvåg som finns vid varje inlägg för att påverka respekt-räknaren.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Virtua Fighter 4
    By chenpong in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-05-15, 15:25
  2. Hjälp jag dör
    By Davvan in forum Dreamcast - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-05-20, 22:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •