Hej, ville spela usa gamecube spel på mitt PAL wii. Finns det något som heter swapdisc eller liknande som funkar till wii som jag kan dra hem någonstans?
Tackar på förhand för svar
Hej, ville spela usa gamecube spel på mitt PAL wii. Finns det något som heter swapdisc eller liknande som funkar till wii som jag kan dra hem någonstans?
Tackar på förhand för svar
Låt oss montera ett wiinja deluxe chip i den så tror jag du kommer bli nöjd sen :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad har du för chip?
Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
jag har wiikey. testade att spela mario party 7 NTSC men det gick ej=/ så jag antar att jag måste använda mig av swapdisc eller vad det heter.
Man använder väl den där gcos discen från wiinja.com.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jasså så den passar till de flesta chip? så överraskande:P
Kollade på wiinja GCOS, vilken av dom är det jag ska ha isåfall >,<
Är det BOOTEABLE SWAP GCUBE WIINJA GCOS USA ISO
elller BOOTEABLE SWAP GCUBE WIINJA GCOS PAL ISO.
Tackar så mkt för hjälpen ni ger
Last edited by Br_HEad; 2007-03-17 at 20:44.
PAL såklart, du har ju en PAL wii
Bookmarks