Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Nintendo Wii

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Nintendo Wii

    Hej,

    Så, om jag förstått det rätt så får jag annonsera här?

    I så fall så har jag Nintendo Wii att sälja. Oöppnad i kartong med kvitto och garanti, köpt på butik i Stockholm.

    3200:- vill jag ha för den, om ni är intresserade, ring 070 237 26 38.

    Finns att hämta centralt i Stockholm.
    Last edited by Wiii; 2007-03-20 at 13:54.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Annars fanns det wii att hämta för 2850:- på pc city, iaf fanns det kvar igår.

    Du får 2900:- ca$h för den om du kommer till vår butik.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    När jag ringt runt till butiker och frågat har de sagt att nästa levernas till Norden kommer till Danmark den 11/4. sedan kan det dröja ca 2 veckor innan de finns ute i butikerna. Det är klart att det kan finnas enstaka exemplar utanför stan. Men Hansi, om du får in många beställningar på chippade Wii vet du vem du ska ringa

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Yeah, har inga problem att betala upp till 3500:- för en wii ifall dom är TOK slut och jag har kunder som står och väntar :-)

    Men senaste veckorna har det funnits WII överallt där jag kollat...toys r us, OBS stormarknad, pc city, BR leksaker...Tror jag har 15-20st WII på lager just nu :-)

    Jag vet att teknikmagasinet får hem c:a 10st/vecka.

    Så även om det pratas/ryktas om "nästa stora leverans" hela tiden så är det så att i praktiken så droppar det in konsoller i olika butiker i stort sett varje vecka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Finns OBS Stormarknad ens fortfarande? Inte i sthlm väl?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom heter väl COOP nånting istället bara
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    102
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Yeah, har inga problem att betala upp till 3500:- för en wii ifall dom är TOK slut och jag har kunder som står och väntar :-)

    Men senaste veckorna har det funnits WII överallt där jag kollat...toys r us, OBS stormarknad, pc city, BR leksaker...Tror jag har 15-20st WII på lager just nu :-)

    Jag vet att teknikmagasinet får hem c:a 10st/vecka.

    Så även om det pratas/ryktas om "nästa stora leverans" hela tiden så är det så att i praktiken så droppar det in konsoller i olika butiker i stort sett varje vecka.
    Inte sugen på att köpa min chippade då?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, för 3000
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    102
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja, för 3000
    Kan man lämna in och byta in sin konsol mot en annan konsol hos er?

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Inte omöjligt :-)

    Om jag är intresserad av konsollen du har (beror på efterfrågan, skicket på den och om du accepterar mitt skambud) så får du gärna använda den som betalning/delbetalning för en annan konsoll.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    102
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Inte omöjligt :-)

    Om jag är intresserad av konsollen du har (beror på efterfrågan, skicket på den och om du accepterar mitt skambud) så får du gärna använda den som betalning/delbetalning för en annan konsoll.
    Skulle vilja byta in den mot ett flashat Xbox prenium.
    Det är ett chippat wii med chippet wiikey.
    Tillbehör medkommer.
    Last edited by berget; 2007-03-24 at 10:42.

Liknande diskussioner

  1. Importera Wii, chippa i Sverige ?
    By BerraSVE in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 30
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 17:54
  2. Beställa Wii från Amazon.de
    By Equality in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 86
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 10:38
  3. Nymoddad Wiikey Wii
    By Jernis in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 01:11
  4. Wii Emulator spel med Cyclowiz
    By Dilek in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 21:57
  5. Wii Internationellt?
    By Wildboy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 00:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •