ÄNTLIGEN!!!!!!!!
UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE
finns ute. Hoppas det funkar också!!!!
ÄNTLIGEN!!!!!!!!
UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE
finns ute. Hoppas det funkar också!!!!
det gör den..
japp efter fixande medfil3 som var för liten först
Vad tycker ni då? Har ni hunnit bilda er nån uppfattning? Håller själv på att tanka nu.
Är det bättre än FIFA07, eller är det samma spel typ?
än så länge gillar jag det...lite svårt välja rätt kamera....kul med korten man kan byta osv...
Tankade hem, UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE
Första kopian funkade men kom bara fram till EA sport loggan. Brände .DVD filen
Andra kopian funkade inte alls. Brände .ISO filen
Jag har bränt över 30 spel och alla funkar men inte detta? Varför? Bränner i IMG BURN.
Är det kanske någon ny spärr Microsoft har kommit på eller? Tacksam för svar.
Nej jag har inte laddat hem något extra men den packades ju upp. en iso fil och en dvd fil :S konstigt... alla spel har funkat.
du ska aldrig bränna .iso filen, bara .dvd filen, bränner man iso filen får man ett 20:- frisbee
JIPPIE DET FUNKADE! Brände .dvd filen i clonecd 3dje skivan haha. men vem bryr sig ligger ändå på plus? 600kr-69kr..
Han bränner med ImgBurn. Då kan han visst välja iso-filen, bara han har ställt in layerbreak manuellt.
Ramses - om du nu inte plockat hem rarfixen, fick du inga fel när du körde crc checken eller när du packade upp filerna?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Ah.... det löste sig medans jag skrev :-) Va bra.
» Xbox360 FAQ
Jag gillar Spelet riktigt mkt...vad säger ni andra?
Är Henke Larsson med i Manchester United?
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
Jodå Henke Larsson är med i United!
Enda som saknas är Materazzi i mitt Inter :-(
Vet i fan varför han ej är med i fifa eller UEFA....
Kul spel! Skaffa det om ni gillar fotboll!
Singelplayerläget gillar jag...med samlandes av korten (spelare mm) som man kan sälja på nätet med mera.. ska skaffa ett superlag som jag ska spöa alla med online!
Hur många lag finns med? Är det från första kvalomgången eller är det från gruppspelet?
tror alla lag från fifa07 är med....
varken mer eller mindre.
Har inte laddat hemn rar******* men den delen nummer 3 är lika stor som om andra och jag packade upp filerna ju så det måste vara fixat? Iaf brännde jag .DVD Filen med IMGBURN, jag har ställt in layerbreak manuellt där man skriver in siffrorna då skivan ska brytas. Spelet funkar bara till EA sportsloggan sen hackar det. Såg sen att det var en fläck på skivan.
Andra gången brännde jag .ISO filen med IMBURN funkade inte alls.
Tredje gången brännde jag .DVD filen i CloneCD och det funkar.
Vad kan problemet vara? Har alltid använt IMGBURN och det har funkat perfa..
Vilken version av imgburn?
Tror bara senaste har fullt stöd för sånt som kan stå i .dvd filen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
funkade på första försöker med imgburn för mig...har nog senaste versionen tror jag.
Min IMGBURN version är 2.1.0.0 såg att det fanns en nyare, nämligen 2.2.0.0
har inte haft några problem med UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE och ingen rarfix?
När skulle det börja krångla isf?
"Rarfixen" har inget med releasen att göra egentligen. Det är bara på RevolutionTT jag har sett den. Skulle tro att den som la upp UEFA där hade en korrupt sp-uefa.r03 som han sedan la upp en ny.
Samma release på TorrentLeech behöver du inte "rarfixen" till......
» Xbox360 FAQ
Är det bara jag som tycker att det går otroligt långsamt när man spelar?
Bookmarks