Tjenare! första gången jag skriver här men ska försöka ta med all fakta jag har så om det är nån hjälpsam själ har lust att hjälpa mig får det lite lättare,
som jag vet nu så måste man föra att kunna använda sina save games ha samma game-id på sina cd skivor, och när jag gjorde om min skiva till pbp så använde jag mig av det enkla programmet dr.pop (hansi) rekomenderade det i någon tidigare tråd. men vad jag inte tänkte på då var attdet pogrammet suger för att det slumpar ut random game-id till skivorna, vilket gjorde att när jag tillslut befan mig i burmecia slutet på cd - början på cd 2 så hitta jag inte min saves, jag tog reda på att game id på skivan var slus - xxxxx men det hjälpte inte endå. tror detta kan bero på att jag måste använda mig av ett annat program som döper filerna olika. men vet inte.. har avnänt mig av 4 olika men inget gör att ajg hittar save:sen
nu till min fråga: finns det något program som gör om mina gamla psx memcards till psp fliernas .dat och config.bin mm för jag orkar inte spela om allt igen då jag sattsade på att varva spelet till 100%
eller finns det någon som kan skicka sina savestates (och pbp) som ligger i slutet av cd 1.
eller nått program så jag kan redigera i save filerna och ändra game-id där.
uppskattar svar om någon har en lösning på detta eller kan hjälpa mig.
/mvh Max
Bookmarks