Efter att jag stängt av Dual Layer Patchen i Toxic bios Settings låste sig allting under Saving Settings skärmen och jag tvingades att starta om min PStwo vilket resulterade i att en helröd skärm uppenbarade sig varje gång jag starta maskinen vanligt. Genom läsning på olika forum på internet hittade jag lösningen på hur man kringgår det och kommer in i browsen. Så långt är allting så väl som det kan vara när ens favoritkonsol strular. Problemet är att när jag sedan har bränt ut en skiva med Toxic bios 1.4 så vägrar konsolen att läsa skivan.Den känns dock igen som en Playstation 2 Disc i Browsern. Men varje gång jag försöker boota skivan skickas jag tillbaka till browsern igen. Jag har läst att detta kan bero på dålig CDR Media men hur det är med den saken kan jag inte avgöra just nu eftersom jag bara har de skivor jag har och det är svårt att hitta nya skivor på en lördag ute på lansbygden. Jag skulle hemsk gärna vilja veta allt om och möjliga lösningar på mitt problem så detaljerat som möjligt.

Tack i förhand!

Calle