Original inlägg av
Robotach
Jag ska vara ärlig, jag tror inte detta med HDMI är så mycket att hurra för, i alla fall inte för mig, tror inte skillnaden blir så mycket.
Vi har en stor fet klump till tv hmmm tror 32 jag tycker bilden är bra ändå.
Om nu denna HDMI grejen funkar och ska göra SKIT skarp bild så är det nog för riktigt stora och fina platta tv, eller projectorer. hehe kommer inte att har råd på många år , om man nu inte vinner på lotto.
Xbox360 har ju redan kablar för HDDVD för att få bättre bild genom dom nyare tv-apparaterna, varför skulle HDMI vara bättre? så för mig så kommer det garanterat att räcka, om man finner en bättre tv.
Ville dela lite av mina tankar tack!
Ja sitter du med en tjocktv på 32 så ÄR det ingen skillnad, det trodde jag alla visste?, naturligtvis på olika program och mät-tjohejsan kanske det är en viss skillnad men för det nakna ögat är det ingen skillnad.
Kablarna som är till vanliga 360 är ju analoga, hdmi är digitalt så en viss skillnad blir det, det kan jag lova. men att köpa trippelskärmare hdmikablar osv etc är bara dynga, kan ju inte komma fram en halv 1a och en halv 0a bara för att kabeln är billig. säger en försäljare något annat så har dom klämt sig eller nått
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
Bookmarks