Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Flashning for dummies?

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Flashning for dummies?

    Hej!

    Innan ni börjar skriva "sök efter befintliga trådar" mm vill jag säga att det har jag gjort och där finns jättebra information...för den som redan är insatt!

    Jag har en psp version 2.50 och det är inte en ta-802 eller vad den nu hette.

    Jag vill flasha om den så man kan lägga in backupspel på minneskortet.
    "men din jädra tönt, det finns ju guider för det!!" skriker vissa av er ut i natten.

    Ja, det finns, men det är inte lätt att förstå när allt är skrivet i förkortningar och på fack-språk.

    Ska jag gradera ner till v1.50 och sen upp till 2.0 och sen till 3.08 som det står in nån guide? Räcker det med att jag lägger in en loader?
    Kan jag köra homebrew som den är nu? Kommer FBK att vända matchserien mot Linköping?

    Kan någon, snälla, förklara för mej på ett språk som jag förstår?




    Mvh: NordhNet

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du har GTA liberty cities UMD första versionen med officiell version 2.0 uppgradering på så kan du använda den för att nergradera till 1.5 direkt från 2.5

    Annars måste du uppgradera till 2.71 och använda en "HEN-D" baserad nergraderare till 1.5

    Från 1.5 installerar du dark alex custom firmware version 3.10 OE-A (Open Edition) som du sedan uppgraderar till 3.10 OE-A' (<= observera fnutten efter A)

    Eller så kommer du till oss på Blekingegatan 16 och betalar mig 300:- så fixar jag det åt dig medan du väntar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Flashning av min Samsung
    By stefan_boy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 31
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 05:12
  2. Ang. Skicka in xboxen på flashning
    By Crisse in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 15:15
  3. Skicka in DVD'n för flashning? (Hansi)
    By Bigg_P in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 10:30
  4. vad e det som går fel vid flashning ?
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 15:47
  5. Halverst orolig efter 360 flashning?
    By GinGin in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 22:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •