I brist på annat att göra så knåpar jag också ihop en sån här tråd.
Lirat det på pc men lär vara sjukt skoj att lira med polare på xboxen
I brist på annat att göra så knåpar jag också ihop en sån här tråd.
Lirat det på pc men lär vara sjukt skoj att lira med polare på xboxen
Allvarligt lägg ner att skapa en tråd för varje ny relle. Det är inte jobbigt att gå in på swedupe och kolla.
Ingen som tvingar dig att läsa, jag gillar bara att ha en bestämd diskussionsplats för varje givet spel. Där man kan läsa åsikter från andra osv. Du vet, det som ett forum är till för.
Har lirat det på Wii, men hur funkar det egentligen på 360?
Till Wii känns det som att speliden är klockrent, lite skeptisk till hur det fungerar med en vanlig kontroll
Är nog bäst på Wii, sen PC gissar jag på. Men för att bara smålira med polare så gissar jag på att det funkar på 360:n också. Klart om 10 min, sen ska jag bort så kommer inte kunna testa förrän i eftermiddag.
Återkommer med ris eller ros.
Ska testa det också få se om det håller måttet
ganska tråkigt spel tycker jag, så tummen ner för "Rayman raving rabbids"
Jag starta deta med o lägga trådar för spel, och jag tycker att det är det bästa o höra vad ni alla xbox fan tycker om spelet och varje spel e kvalite fan vad de satsar mycker på nästan varje spel så bra de är gjorda, och det är värt o starta ny tråd för varje spel, för det första vad går xbox360 ut på , ja du kanske spel. Fortsätt med o starta nya trådar för spel, vi älskar XBOX 360, och ni som inte vill o klagar behåll xbox360 lådan eller packa ner den lika bra om ni inte tycker om o läsa vad alla tycker om spelet.
Ha en trevlig varm helg!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har ni ju fått en egen avdelning för att diskutera speltitlarna, så lägg in så många trådar ni bara orkar :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks