Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Filmer slutar att visas efter en kort stund

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Filmer slutar att visas efter en kort stund

    Jag har en server med musik och filmer som jag streamar ifrån. Allt har fungerat bra tills nu. Jag köpte en Pinnacle soundbridge för att steama musik via det trådlösa nätverket och jag fick det att fungera bra sedan jag uppdaterade windows media player till nya versionen 11 på serverdatan. Vad som då inträffade var att när jag skall titta på film via xboxen så går filmen från ett par minuter till att den stannar efter kanske 30 min. Det blir olika varje gång. Felmeddelande "invalid computer name". Kan det bero på windows media connect som ingår i Wmp11 ? Jag kör med XBMC.XBOX.MediaCenter.2.0.GasGiver(*******) som dash. Någon som vet vad det kan bero på ? Tack på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har samma problem. Det gäller dock inte alla filmer. Jag tror inte det har med hosten att göra, utan snarare nätet. Jag upplever att min WL-810 (ethernet-wlanbrygga) är känslig för hur man vrider den, alltså mottagningsförhållanden. Vet nån hur man ser hur mottagningsförhållandena är på den, jag har inte hittat nåt i gränssnittet.

Liknande diskussioner

  1. Om nya upphovsrättslagen 2005-07-01
    By Hansi in forum Fritt Forum
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 14:53
  2. Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2005-08-30, 20:59
  3. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •