Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Guide, hjälp?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0

    Guide, hjälp?

    Tjohoo!

    Tänkte köpa en m3 pro till Nintendo Ds imorgon Är det bara att komma in till butiken och köpa en, eller måste jag beställa det här på nätet? Ni verkar ju ha på lager, så tänkte om man bara kunde komma?

    Sen är min andra fråga, finns det enkel guide för riktiga nybörjare angeånde m3 paketet, så att man kommer igång så fort man kommer hem sen? Istället för att sitta och försöka få igång saker som till slut inte funkar?
    Kanske finns bra guider på nätet?

    En till fråga är, när jag har köpt m3 paketet, vad är det mer jag behöver förutom en Nintendo DS (självklart) och ett microSDkort, samt en dator som är kompatibel till att ta minneskort? Något mer man borde tänka på?


    Tacksam för svar.

    C

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Säger webshoppen att vi har m3 PRO för micro sd inne så har den fel idag. Dom är på väg i ett lååångsamt paket från kina pga en liten miss från min sida.

    Men du kan ju lika gärna ta ett m3 simply ds, m3 PRO är ju ändå kass på GBA rommar. Skall du inte spela GBA så fungerar simply lika bra med NDS spelen. SKALL du spela GBA så skall du ha m3 lite micro sd för 1195:- och dom finns på lager tror jag (sitter hemma nu)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Ds Simply kan jag självklart ta istället, men ville ha någonting som inte stickte ut alltför mycket från min DS lite. Så. hur är det på den fronten?

    Gba roms är ingenting jag kommer att sakna, tänkte bara om m3 Sd micro kunde ta vissa romar och så, men egentligen spelar det ingen roll...

    C

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    DS Simply är precis lika liten som ett NDS originalspel...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Blandad hjälp till Wii på n00b nivå tack.
    By pj87 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 23:39
  2. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 02:13
  3. Lite Hjälp till er som flashat fel (Liten Guide)
    By mqx in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 23:43
  4. Hjälp!!!! måste få tag i en guide
    By bmx_pierre in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-19, 08:52
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 20:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •