undrade bara ifall d går att handla hos er från ett annat land typ tyskland å usa?
undrade bara ifall d går att handla hos er från ett annat land typ tyskland å usa?
Ja, mot förskottsbetalning.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok bra tog upp i ett forum att man kunde köpa ms klistermärken i sweden och dom blev hel tokiga =)
Jag brukar skicka till en kille i italien, han har väl köpt en 15st :-)
Får väl lägga upp dom på ebay :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
japp, psxcare lutar lite internationellt nu ;D go go hansi
Man borde kunna få nån sticker-firma att tillverka en sats på 1000st sådana klistermärken lite billigt. Det skulle sälja som smör i solsken...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks