Hej jag sitter här och biter av mig fingrarna för att jag är så förbannad. jag har suttit i 2 dagar och försökt att luska ut hur man bränner ett xbox 360 (back up) bara för att jag är rädd om mina spel så självklart äger jag speln jag försöker rippa av.*HOST* grejen är denna jag har brännt ps2 spel. xbox. allt som går...mn denna nöt verkar vara svår at knäcka.... hur gör man... jag har provat med cd clone...där gjorde jag så här= jag gick till write from file...fick fram den där layerbreak koden... den stämde..sen brände jag filen(spelet) när jag då väntade mina 50 minuter på bränningen..så funkade inte skiten... det står bara *to play this disc put it in a xbox 360 console* eller nåt liknande.... sen provade jag på det klassiska sättet att bränna bara iso filen i 120% alchol....då står det samma sak...*to play this disc ..bla bla bla* sen har jag läst om nån SSkod eller nåt sånt... var får man en sån???? följer de oftast med nä man är och tankar på pirate???
Nu skulle jag verkligen vilja veta hur man gör för att bränna en image 000 eller iso...så det funkar..är det nån som har en *guide for dummies??* jag har verkligen försökt allt....jag har försökt med guider här på psx care....men grejen är att jag förstår inte hälften...en del skriver det är bara att bränna men glöm inte ss koden..hmmmmmm....var fan får jag tag på den... det finns säkert nån som kan förklara för mig??? VORE HEMSKT TACKSAM,,,,
"En man med få fingrar" obs! JAG HAR DUALAYER SKIVOR VERBATIM DL+ OCH DULAYER BRÄNNARE.....
Bookmarks