Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: WII med zelda motiv

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    WII med zelda motiv

    Wii med zelda motiv
    Attached Images Attached Images
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Är det bilderna som är fokus, eller är den så suddig?
    Tycker inte att ni har lyckats riktigt så bra som ni brukar göra, ser ut som att lacken har runnit på några ställen, och varierar i tjocklek. Även solen har väl sina fläckar antar jag

    En liknande lackning skulle gå på ungefär 1500 förstår jag? Kanske värt att fixa efter sommaren när man har fått lön

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Batterierna tog slut i digitalkameran, så jag laddade bara upp de bilder den hann ta innan den slocknade. Autofocusen fungerar troligen bättre med laddat batteri.

    Skalet är gjort i en plast som verkligen inte lämpar sig för lackning. Fransade liksom upp sig när man slipade, och reagerade illa med färgerna. Så det är tre lager svart färg + motivlackering + tre lager lack.

    Nästa gång provar vi ett 3:e parts skal, var för mycket jobb att få allt det vita svart, då blir det mindre tid att få finishen perfekt utan att jobbet skall kosta 5500:- istället för 1500:-

    Men bara man inte står med näsan mot och kollar utan ser den från normalt avstånd är den sjukt snygg.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    vad e ett 3:e parts skal

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Egget Visa Inlägg
    vad e ett 3:e parts skal
    Typ XCM skalen, talismoon skalen etc.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Herre gud, returnera den kameran om det är den du köpte sist, den suger
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Herre gud, returnera den kameran om det är den du köpte sist, den suger
    Titta på datumet kanske? 2007!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    FY F#N VA SNYGGT hur mycket skulle det kosta och få detta motiv på sin konsol

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Riktigt coolt!

    (Jag undrar hur det skulle bli/se ut ihop med den Wii-handkontroll som finns här ... hoppas länken funkar för den där sidan är rörig.)
    Last edited by rixxraxx; 2012-01-12 at 12:44.

Liknande diskussioner

  1. Chip till JP Wii!!!
    By spec in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 17:02
  2. Problem med Wiinja
    By jomo in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 11:31
  3. Spela med HD-upplösning
    By Linuus in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 02:55
  4. Wii Internationellt?
    By Wildboy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 00:33
  5. launchELF med nätverksstöd!
    By TPsys master in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-04, 22:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •