Någon gullig kisse som har lyckats Flasha om sin FON Wi-Fi adapter Modell: 2100A/B/C "Lilla vita" och känner för att flasha en till eller måste jag skruva upp den själv o koppla på en Rs232 kabel o tvångsflasha den själver![]()
Någon gullig kisse som har lyckats Flasha om sin FON Wi-Fi adapter Modell: 2100A/B/C "Lilla vita" och känner för att flasha en till eller måste jag skruva upp den själv o koppla på en Rs232 kabel o tvångsflasha den själver![]()
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Lite OT, men hur lång tid tog det innan du fick din Wifi adapter??
Väntat 2 månader på min![]()
1-2 månader o jag har bara packat upp den o aldrig startat den
Tänkte flasha om den direkt.![]()
Jag gillade inte direkt avtalet samt faktum att jag får skit om någon missbrukar mitt internet.
Men det fina med det hela kunde vara att "Logga" precis all trafik som springer förbi *skratt*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Lite info om hur man flashar om sin FON router till generic "Allmän"
Vem vet, kanske något för Hansi som mig veterligen har en Rs232 dongel liggandes i någon låda
Själv skall jag slakta en gammal Nokia flash kabel så jag får ut Rx, Tx, Vcc + jordo se om jag lyckas
http://www.i-hacked.com/content/view/250/42/
/ Pendragon
Bookmarks