Fungerar det att spara spel på ett vanligt usb 2.0 minne om man har core utan hårddisk? Eller måste man ha någont speciellt minne just för xbox 360?
Fungerar det att spara spel på ett vanligt usb 2.0 minne om man har core utan hårddisk? Eller måste man ha någont speciellt minne just för xbox 360?
det finns ju minneskort
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Jo, men om man redan gar ett usb minne som man har till datan. Kan man använda det i xboxen och spara sina spel på?
äre jobbigt att stoppa in det och pröva?
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Jag har ingen Xbox 360. Jag vill bara veta om det funkar eller inte.
Nej det funkar inte, dessutom räcker de inte långt om du ska uppdatera spel o ladda ner extrabanor etc.. det är ett 512mb minne på gång tydligen, då lär 64mb minnet gå ner i pris också.. men det bästa är ju hdd så man får plats med lite grejer..
Var inte dumsnål när du köper en xbox 360, dom 500 kr extra en premium kostar är verkligen värt det. Du får hd kablar, hårddisk, headset och en trådlös kontroll istället. Så tänk efter en extra gång innan du köper en core.
Innan man köper en core? Man ska ju inte köpa en core....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks