Har haft min svenska PS3a sedan söndagen efter releasen.. och är inte nöjd.. dels låter fläkten lite.. men inget man märker när man kollar på film eller spelar så man vill ju ha volym på högtalarna
Men köpte komponent kablar från Game för 149kr men dom var ju värdelösa och kändes och såg billiga ut.. bilden flimmrar som attan med dom.. bytte och köpte Sonys egna kablar och det blev bättre idag men flimmrar ändå! men går ju se på film mm iaf som de inte gjorde tidigare.. men förra helgen så blev de super bra med Game kablarna.. men åkte ner och jobbade på måndagen så hade inte så stor nytta och njuta då.. men kom hem igår och de flimmrade igen och har testat dra och känna på kablarna och ändra inställningar utan resultat.. så inget är glappt eller något, bytte som sagt kablarna idag och blev bättre men fortfarande kvar.. så börjar fundera om de är fel i PS3an rakt av.. har en 42" Plasma TV som dock saknar HDMI.. men med min xbox360 (premium) så blir bilden genom samma tv och ljudanläggning genom komponent aldrig något fel i bilden mm så därför funderar jag seriöst på lämna tillbaka min PS3a för att vänta tills Sony rättat till "våra" svenska PS3or.. kan nämna att jag dagen efter köpet fick åka till onoff och byta då jag såg att någon på sony hade öppnat min PS3 låda och använt min PS3a.. då den var dammig och repig direkt från boxen.. så man börjar ju tappa intresset för PS3an.

Har aldrig ägt en PS förut, då jag alltid varit xbox-fan och som de ser ut kommer jag alltid vara det köpte PS3an mest för film-visnings maskin för spelning låter jag x360in sköta

Ingen som har tips hur man kan fixa flimmret på något sätt? man vill helst inte lämna tillbaka PS3an dock.

/reed