Tjenna..
undrar bara, har dem slutat göra Xbox spel?
Tack
Tjenna..
undrar bara, har dem slutat göra Xbox spel?
Tack
Tror d... kanske kommer ut några men annars så har allt gått över till 360!
Nej det har dom inte, varför skulle dom det?
Det har ju sålts fler xbox än 360 så du kan ju räkna ut själv resten
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
mjoo men den svarta kryss lådan säljs ju inte längre? ahh skitsamma finns så mycke bra spel till den svarta lådan ändå!
Jävla piss! Vet inte om ni är aktiva här påforumet längre men jag behöver hjälp.. jag vet att jag skriver i fel topic men det verkar vara folk här iallafall så det funkar för tillfället!
Jag har ett chippat x-box som jag hade ett chip i från början. Detta gick sönder så jag lämnade in lådan till en kille som skulle byta det. När jag fick hem boxen så var det en annorlunda dashboard som hette Evolution X, och jag kan inte snabbkommandot med dosan för att reboota! Finns det något sånt till evolution chippet?? Måste veta!!
Är inte nykter just nu så jag kan ha förklarat det väldigt fel..!
Last edited by mcdoogle; 2007-04-10 at 02:31.
In Game Reset eller IGR är en funktion som gör att du kan boota om xboxen mha handkontrollen istället för reset knappen på boxen. Det första du måste göra är att aktivera IGR i evox.ini. Efter det är det bara att trycka in båda triggarna (L och R), start och back samtidigt så bootar boxen om.
Kräver ett bios som har det stödet tex X2
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks