Visar resultat 1 till 19 av 19

Diskussion: hansi

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19

hansi

ja,ja,ja jag vet det e tajt om tid å ni har mycket å göra men jag undrar om du/ni kan chippa en wii i morgon jag är i stan ett par timmar över dagen och kan bara då (vill inte posta den då jag har jobbat på posten och vet hur paket och dyl blir behandlat)

*håller tummarna*

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det borde gå bra
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    hansi ni borde verkligen städa upp i butiken (ger lite bättre intryck) det va mitt första besök hos er och jag tvekade lite när jag steg in i butiken men efter som man e en borderline människa så genomförde jag köpet en då men för den vanliga svensson så kanske det ser lite oseriöst ut.....

bara en tanke...

tack för ett bra forum

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Förvirrad Visa Inlägg
    hansi ni borde verkligen städa upp i butiken (ger lite bättre intryck) det va mitt första besök hos er och jag tvekade lite när jag steg in i butiken men efter som man e en borderline människa så genomförde jag köpet en då men för den vanliga svensson så kanske det ser lite oseriöst ut.....

bara en tanke...

tack för ett bra forum
    Äh. Det har alltid sett ut sådär. Det hör till. Jag känner mig avslappnad och lugn i den butiken. Känns som att folk har kul där. Någon anställd(?) stod och spelade Wii. Det känns helt enkelt... soft. :-D

Jag har handlat där förr när det var Playstation 1 som skulle chippas i gamla lokalerna. De har funnits med länge.
    Last edited by N!klas; 2007-04-11 at 13:05.

Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Nyköping
    Respekt
    18
    Håller faktiskt med om att man skulle känna sig tryggare att lämna in sina ögonstenar om ni hade det lite mer städat

Men ni gör ett mycket bra jobb och har det bästa forumet (därför jag valde er)
    Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
    Wii - Wiinja Deluxe
    NintendoDS - R4
    Xbox - SmartXX - SOLD!
    http://profile.mygamercard.net/crsan
    http://www.minhembio.com/crsan

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18
    där ser man,, ordning och reda(städat( skall de vara där man lämnar in dyra saker).

Fram med sopborsten nu Hansi,, sedan slänger du ut bilde rpå erat ställe så folk få se hur fint ni kan ha det

Registrerade
    Jun 2003
    Respekt
    0
    köpte min xbox xecuter2pro för många år sedan nu. åkte tåg ner över dagen från Sundsvall bara för att hämta upp min då nya ögonsten. Tjejen var med oxå.. lol... hon var tveksam när vi klev in i butiken men jag kände mig trygg efter att snackat med dem över ICQ innan.

Vill köpa min Wii av dem nu.. bara priserna går ner nån gång.. för jag måste skicka den utomlands då jag inte längre bor kvar i svedala! *snyft*

summa sumarum.. I like em!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Mmm, vi brukar ha tid att städa upp efter julhetsen någon gång framåt mars vanligtvis...men i år vart det ju en "julrush" till med alla wiikonsoller.

Så jag prioriterar kundservicen framför vårstädningen ett par veckor till. Sedan skall container hyras och allt onödigt som ligger ivägen slängas ut så att vi kan få bra ordning igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Respekt
    25
    Jag har ju iofs inte sett hur det ser ut i butiken, men jag kan inte tänka mig att det ser så jävligt ut... Eller?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    Jag har ju iofs inte sett hur det ser ut i butiken, men jag kan inte tänka mig att det ser så jävligt ut... Eller?
    Det ser faktiskt rätt förjävligt ut men jag är ju stökig av mig själv så jag kände mig som hemma. Det ligger prylar överallt och grejerna i hyllorna täcks av .. typ .. damm?

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    0
    äh jag tycker det är störtskönt med en så stökig butik ; )... Men flickvänen var lite skeptisk dock, men hon är inte mer än kvinna (!).
    Last edited by Rikachu; 2007-04-12 at 10:35.

Registrerade
    Aug 2002
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Rikachu Visa Inlägg
    äh jag tycker det är störtskönt med en så stökig butik ; )... Men flickvänen var lite skeptisk dock, men hon är inte mer än kvinna (!).
    Ojoj, deep water ;P

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    haha tur att det inte är så mycket tjejer här

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0
    Har en fråga till nån på psxcare. Jag ska besöka Stockholm över dagen på Lördag, tror ni att ni hinner chippa mitt Wii under dagen? Eller är det mycket på kö?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Borde vi hinna, men vem vet hur många som kommer in imorgon...

Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Mmm, vi brukar ha tid att städa upp efter julhetsen någon gång framåt mars vanligtvis...men i år vart det ju en "julrush" till med alla wiikonsoller.

Så jag prioriterar kundservicen framför vårstädningen ett par veckor till. Sedan skall container hyras och allt onödigt som ligger ivägen slängas ut så att vi kan få bra ordning igen.
    vad är det ni har tänkt att slänga lite mer specifikt? oddsen är ju i princip obefintliga men har ni en gammal Zapper eller något annat som ligger och skräpar så köper jag den gärna billigt! det mesta är egentligen av intresse, så länge det är old school. å behåll gärna era psx scartar ett tag till (såna för 80 spänn), tänkte nämligen kosta på mig en sån vid nästa beställning så jag slipper patcha om alla mina NTSC lir till PAL för att få färg i TVn...

Registrerade
    Jul 2006
    Respekt
    19
    ska skicka dit green peace så dom kan rädda firren i ert skabbiga aquarium

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det finns ingen fisk i akvariet...dom skitade bara ner vattnet så dom fick flytta...

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    muggen nästa.....

Liknande diskussioner

1. Hansi - Vilket chip?
    By a00sambe in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 18:41
  2. Meddelande till Hansi
    By Tcip in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 00:01