Kör med 2.71 på min psp och märker att alla kör 3.10 OE-A...Men hittar ingen bra uppgraderings guide eller varför man ska ha 3.10 istället...
Någon som har tips/förklaring?
Kör med 2.71 på min psp och märker att alla kör 3.10 OE-A...Men hittar ingen bra uppgraderings guide eller varför man ska ha 3.10 istället...
Någon som har tips/förklaring?
OE (open edition) = hackad firmware som kan starta spel från isofiler på minneskortet m.m.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du kan inte gå från 2.71 till 3.10oea direkt
Jo men jag kan ju också starta spel från isofiler...fast då använder jag u devhook, något som man kanske inte behöver i 3.10 oea?
Då har du inte officiell 2.71 utan en 2.71 OE variant. Du slipper devhook med 3.10 OE, samt har stöd för playstation1 spel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om du har 2.71 oe så kan du gå direkt upp
Okej, så då slipper jag nedgradera...men hur kollar man vilken 2.71 man har då?
Kan du starta devhook så kan du starta 3.10 oe installern
okej...så då behöver jag inte kolla det heller med andra ord? bara att tuta å köra eller?
Kör så det ryker, brickar den så är det enda jag kan garantera det faktum att du inte kommer få någon ny psp av mig :-)
okey...så, hur ska man göra för att inte bricka den då?
Ge fan i att tappa ur batteriet samtidigt som det blir strömavbrott, samt ge fan i att rycka ur minneskortet mitt i flashningen...
okey men det låter som nåt jag skulle kunna klara av...nån som vet var man kan tanka hem updatern?
Som alltid finns det mesta man behöver till PSP:n på Psp-Hacks.com ... Men du får leta själv ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
sweet, har nu uppdaterat och det gick finfint...sitter och försöker tömma psp'n på alla onödiga program som inte längre behövs :P
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Ja, fast gör backup på sparfiler och eventuellt media först!
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
hmm...men om jag formaterar så lär jag väl installera om?
Nej du formaterar bara minneskortet inte själv psp:et
sweet..har fixat nu...så är de tnån som har några bra tips på program man "bör" ha?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag och en kompis hade skitkul med ett homebrew spel som heter counterstrike 2d
Nu undrar ni säääkert vilket spel det är baserat på eller hur?
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks