Hej! Tänkte byta ut min LED lampa i PSP:n så jag behöver en löd kolvför att sätta fast en ny lampa. Kan nån skicka några länkar där jag kan hitta en liten och billig som ska vara bra (max 30w)?
Hej! Tänkte byta ut min LED lampa i PSP:n så jag behöver en löd kolvför att sätta fast en ny lampa. Kan nån skicka några länkar där jag kan hitta en liten och billig som ska vara bra (max 30w)?
Max 20W (kanske helst 15W) skulle jag snarare sikta på....
Kolla på Elfa, dom har ju "Allt Mellan Antenn & Jord"
Sen kanske det inte är så billiga grejer, men vill man ha en lödstation så får man betala. Sen om man vill ha en lödkolv så blir det billigare men det lämpar sig inte för den här typen utav arbete. En lödkolv är väl vad jag förstått när pennan sitter direkt på sladden, och oftast då är på skrämmande 50W och 35mm's mejselspets.....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
max 200 kr :P jag ska ändå använda den typ en gång.men såna lödpennor finns under 30w och så kan man köpa bättre spetsar. tänkte bara om nån kan hitta en som duger
Bookmarks