Hej
Jag tänkte köpa en PSP och flasha upp den till 3.10OE-A.
Hur fungerar det med utländska spel, om jag t.ex. köper ett orginalspel i New York. Kan jag köra det då?
Hej
Jag tänkte köpa en PSP och flasha upp den till 3.10OE-A.
Hur fungerar det med utländska spel, om jag t.ex. köper ett orginalspel i New York. Kan jag köra det då?
Det kan du göra både före och efter flashningen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Inga problem, filmer är låsta till regioner..
Ps.
Hansi Alla ikoner är kvaddade pg.av ett / för mycket
Fixensieg Rauus.
http://forum.psxcare.com/support/sup...cons/icon5.gif
borde väll vara http://forum.psxcare.com/support/sup...cons/icon5.gif
Ds.
Never mind.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Tack så mycket!
Ska till USA i maj och hörde att man kan köpa riktigt billiga begagnade spel där.
Ja och då en PSP är så smidig o lätt att ha med sig så är det ju helt suveränt att prova.
Det du kan prova med om du kör Custom Firmware är att gå in i Recovery mode o ställa din PSP Videofilms settings till Amerikansk region o se om du får utrikiska UMD skivor att boota o köra
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Tänkte absolut ta med den. Var och köpte den igår på Elgiganten. De hade tydligen ett ex som en kund hade lämnat tillbaka. Så jag fick en PSP ValuePack med 3 års extra försäkring för 1590kr. Helt ok pris :-) Jag har ju alla garantier osv på den.
Såg att jag hade version 3.03 på den så det skall väl inte vara några problem att flasha den om jag förstod det rätt.
/ Pendragon
Då skall man bara hitt någon som har ett GTA LC, tänkte att jag skulle hitta ett beg. här i Malmö men det var ju kört
3.10...vi kör med 3.30 här nuförtiden :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du Hansi
Hur fungerar det med frakten om jag skickar in min PSP. Betalar jag frakten tillbaka också eller bara frakten upp till er?
Ni har inga kolleger i Malmö, som kan hjälpa en?
Du betalar all frakt, posten tjänar mer än vad jag gör :-)
450:- får du lösa ut den för.
Jag får kolla om det finns ett alternativ här nere på rivieran.
Annars får du "rodda" loss på den :-)
Bigdaddy vilken firmware har du nu?
Då kan man spela alla spel på den då både NTSC och PAl då
Jo det går fint ... Men det är inte Ntsc eller Pal ... Din PSP är väl knappast en Tv .. Ntsc och Pal är TV standarder
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Nicla7 jag har 3.03.
Ok hade du haft något annat hade jag kunnat göra det till dig :/ Har inte gta lcs unpatchad
Hur ser man om GTA LC är unpatched?
Jag har kanske hittat ett begagnat här i Malmö och då kan jag nog fixa flashningen själv, man har ju inte en examen i datateknik för inget
/ Pendragon
Bookmarks