Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Nu har det till slut kommit ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25

    Nu har det till slut kommit ...

    Custom Firmware 3.30 OE-A, det tog sin tid men nu är den här ... Men det är inga större förändringar som är värt det ... Dessutom funkar inte Popsloader än, tyvärr ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Låter inte som du är speciellt glad över att det är här. Är det ingen mening att installera det?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Ser ingen större anledning till det ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    39
    Respekt
    21
    innebär detta att popsloader fungerar fullt ut med 3.30 OE A ?
    http://pspupdates.qj.net/LOLstation-...g/49/aid/89835
    jap PSP (White) 1.50 ->3.10 OE (semibrickad)->1.50->3.40 OE -> 3.90 M33-3
    2x 2GB Sony pirat, 1x 1GB Sony, 512MB Sandisk

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Läste du inte mitt första inlägg???? Fungerar inte alls för stunden ... Och vad menar du med fungerar fullt ut???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läste du inte det han länkade till :-)

    Uppdaterad POPS för 3.30!

    Given that Dark_AleX released 3.30 Open Edition firmware just a few days ago, expect the resident PSP developers at the QJ.Net Forums to start polishing up their homebrew projects with a corresponding update. And that's exactly what Pharonyk has done, as LOLstation - POPS Fix gets boosted up to 3.30OE compatibility.

    As the coder stated in the README at the forums regarding this PSP-based app's use, "This Homebrew will flash two files to your flash0 to allow you to have a custom boot and play PSX games. If you didn't know, having a custom 'opening_plugin.rco" (boot) would interfere with your PSP POPStation..'"

    Full usage instructions and other important details are available in the README file. Keep in mind that this PSP app will run on firmwares 3.10/3.30OE only, and that there is always a risk of bricking your PSP when you flash a file - you have been warned. With that said, we also suggest readers try to visit this application's release thread over at the QJ.Net Forums for other additional details. Enjoy the download!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ähh det är nog jag som läste för dåligt, det är pops FIX som är uppdaterad...exakt vad det innebär får någon annan förklara :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    67
    Respekt
    18

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Jag uppgraderar inte förrens de kommande psp spelen börjar bugga på 3.10 oe
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  10. #10
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    32
    Respekt
    18
    nu har ju 3.40 OE A kommit med, jag måste uppdatera ifall jag ska använda pspn till ps3an, annars är det väl inga nya superfunktioner värda att updatera från nån annan 3.xx...
    Vad ska man med popstation till? Vad är det för nåt, står ingenstans!

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Redan 3.40? 3.30 kom ju nyss
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Invites
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1412
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 01:43
  3. Öppna Xboxen
    By Tcip in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 142
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:37
  4. Går det att föra över en save fil från en profil till en annan?
    By kofikalonji in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 05:14
  5. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •