Finns rykten som säger att om du har ditt wii inställd på nått annat språk än eng kan detta bricka ditt pal wii om du startar detta spel, ska försöka hitta nån säker källa
Finns rykten som säger att om du har ditt wii inställd på nått annat språk än eng kan detta bricka ditt pal wii om du startar detta spel, ska försöka hitta nån säker källa
jag har inte hört någonting om det, men man kan ju aldrig vara nog försiktig sen Super Paper Mario's invasion..
Jag har då kört spelet utan problem.
Kasst spel men mitt WII pajade inte.
kört det med Usa versionen inga problem
tjackade ett helt gäng spel i Bangkok
20 spänn per spel på MBK
hyndan och lechill, ni har båda era konsoller inställda på att använda engelska, eller hur...?Finns rykten som säger att om du har ditt wii inställd på nått annat språk än eng kan detta bricka ditt pal wii
Här står det att det finns risk för brickning
http://wiki.gbatemp.net/index.php/Wi...atibility_List
om en konsol blir brickad så är det inget att göra åt eller? ingen resett skiva?
nej, det finns fortfarande ingen lösning för brickade wiis i dagsläget. men det lär komma om några månader med lite tur.
Den är ju inte confirmed, så.. jag har inte mitt ställt på engelska och det har inte blivit brickat... skumt, kanske om man har första firmware eller nått.
glöm inte bort att vem som helst kan uppdatera den där listan, och att i princip vad som helst tas emot. det kunde lika gärna stå "will get bricked with game xyz if you've placed the wii horizontally"
Bookmarks