Hej här kommer jag med mina funderingar igen.
Kan man ta en dvd film som man har och fixa den så man kan kolla på den i psp och ha subs till den?
Har kollat runt lite men jag har inte hittat något om detta ämne...
Hej här kommer jag med mina funderingar igen.
Kan man ta en dvd film som man har och fixa den så man kan kolla på den i psp och ha subs till den?
Har kollat runt lite men jag har inte hittat något om detta ämne...
Lättast är nog om du tankar hem filmen du vill se istället (varning piratkopiering är olagligt men kul)
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Det går ju ganska lätt att konvertera en dvd till att se på PSP men man måste hårdkoda texten och det är lite bökigare ... Men som Turbis säger så ladda hem skiten istället och bättra på din Engelska ..
Last edited by Begga; 2007-04-18 at 00:17.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Man kan ju göra så med det är inte rätt...
Det är Japanska filmer så utan subs är det ganska svårt att hänga med
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
tack tack
Är det något jag behöver tänka på nu när jag skall fixa en film?
Vet inte vad det är för fw på Pspn för jag skall beställa en från Psxcare nu i dagarna när jag har pengar... Så det blir väll det nyaste kan jag tänka mig
Last edited by raven001; 2007-04-18 at 13:29.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
i CloneDVDmobile så finns det typ 3st instälningar för psp vilken skall man ta eller det spelar kanse inte någon roll?
Har skapat PSP-filmer med subs och lite boostad volym och allt i Linux, har svårt att tänka mig att det inte skulle finnas fungerande lösningar för Windows också.
/ Pendragon
Kolla på PSPVC, där kan du lägga till subbar med vilket typsnitt, storlek och färg du vill. Du kan också boosta volymen och tweaka bilden så att kvaliten blir ännu bättre.
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
Enda filmen min flicka tittar på på sin PSP är Bram Stokers Dracula, hon behöver inte mer *ler*
Konverterade min Superbit film men är lite sugen på att se om nya Clone har stöd för högre upplösning på PSP filmer, någon av er som nyligen efter denna tråd "Köpt" den nyaste versionen och testat ??
/ Pendragon
Bookmarks