Vilka produkter ska jag köpa använda om jag ska få en knäpp tyst dator??![]()
Vilka produkter ska jag köpa använda om jag ska få en knäpp tyst dator??![]()
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Håller med Hansi, Hörskyddskåpor är det billigaste alternativet.
Annars ska du köpa et Passivt kylt nätaggregat, grafikkort och en stor kylfläns.
Epower Lion EP-450P5-L1 - Nätaggregat
MSI GeForce 7950GT 512MB GDDR3, Silent, PCI-Express, 2xDVI-I/ViVo, HDCP-ready
Noctua NC-U6 Chipset-kylare, 2 dubbla he universalfäste
Scythe Ninja PLUS
Du kommer nog få punga ut ca 4000-6000kr för detta jämtemot ca 300kr för ett par dugliga hörselskyddskåpor![]()
hahaha, jätte kul?
har ni aldrig hört en dator som är helt tyst..^^
Nej, jag har aldrig hört en dator som är helt tyst. Hur skulle jag höra den???
Måste datorn vara knäpp? Räcker det inte med att den är tyst?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jojo det räcker. men jag menar inte helt tyst.. men så tyst att när man har datorn på golvet och sitter vid skrivbordet så låter den inte så det hörs..![]()
jag har ett Nätaggregat i min PC som man verkligen får höra efter att datorn är igång men så kostade det åxå 1300 spänn![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag hade en knäpp TYSK dator en gång, från Siemens innan dom blev nixdorfade...
skicka länk till de nättagget, det ska jag köpa nu idag bara du hittar länken
pege63 snälla
Länk??? finns i affären i Helsingborg
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
vad heter affären då?
Sök på google HIPER Nätaggregat
ok
Bookmarks