Förlåt snälla hjälp mig ja menade inte att va otrevlig nu kan ja ju lika gjärna slänga ut den genom ruten som blixten skrev på softmodding guiden Lika mycket värd som en brödrost
Förlåt snälla hjälp mig ja menade inte att va otrevlig nu kan ja ju lika gjärna slänga ut den genom ruten som blixten skrev på softmodding guiden Lika mycket värd som en brödrost
nja.. lite mer kan knäna behöva blöda innan du får någon hjälp!!
Snälla ja dör snart
Kom igen nudå Snälla Please
Lova att du inte har den attityden någonstans någonsin igen!!
Antagligen så har någon/något gjort att vissa filer på din xbox försvunnit. Eller någon inställning som är fel. Därför kan din xbox inte starta upp.
Lösning? Ett chipp, sedan uppstart med superdisc och nyinstallation av ms-Dashboard och alternativ. Sedan är det antagligen bara att köra på igen!
Lycka till!
Last edited by housepainter; 2007-04-19 at 22:56.
ja vet att de antagligen går att fixa med hotswap kan du fixa de på svenska snälla
Jag tror inte att det är lösningen på ditt problem. Stoppa in ett chip istället. Det är mycket enklare i längden
Japp, montera ett (billigt) chip är lösningen, mycket enklare än att hotswappa hårddisken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja köpte min polares Softmoddade 120 GB och tryckte i så n sitter jag i XBMC 360
que ta det en gång till.....
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Verkligen, nu förstod jag inte alls vad du sa...
Den var med andra ord inte softmoddad, den var biosflashad.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks