Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Lura inte folk! Skriv som det är!

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Thumbs down Lura inte folk! Skriv som det är!

    Jag förstår inte hur man kan betala pengar för att sätta in ett multi-x chip i ett dreamcast när det inte ens behövs något multi-x chip. För det första:
    1. Man kan ladda hem Utopias Boot-cd som ligger runt 3 mbit i storlek. Bootar allting (jag är helt säker,har provat alla sorts spel).
    2. Nu för tiden så behöver man inte ens Utopias boot-cd för alla ripping-grupper har vid det här laget tagit efter Echelons self-boot metod som gör att alla nerladdade spel startar direkt. Jag skriver inte detta för att förstöra för er Hansi men jag tycker för det första att det är helt sjukt att ni känar pengar på boot-cd´n och multi-x chip när det inte behövs ens för att spela spelen. Tycker att alla ska få veta det. Alla som vill veta hur allting går till kan gå in på www.dccopyworld.com, där står det mesta om hur dc-scenen kom till och hur allting funkar.

    /Boz

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Exclamation

    vet inget om nåt lur (e ny här) men det du säger stämmer till 110% ja har ca 80 spel både som kräver boot och inge boot dom bara fungerar perfekt, har aldrig strulat

Liknande diskussioner

  1. Bränna i mode1?
    By Jurke in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-02, 08:48
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. Kan inte hitta det här ftp-problemet i tidigare inlägg
    By Game_Freak_se in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-16, 23:11
  4. Hur går deT?
    By Olle in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-28, 18:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •