Om man köper ett dreamcast från japan och ploppar i multi-x kan man då spela PAL spel?
Och kan man då spela på en vanliga TV (ev. med NTSC/PAL konverter)
Jag kan inte så mycket om detta och skulle VERKLIGEN uppskatta hjälp, tack på förhand!
Om man köper ett dreamcast från japan och ploppar i multi-x kan man då spela PAL spel?
Och kan man då spela på en vanliga TV (ev. med NTSC/PAL konverter)
Jag kan inte så mycket om detta och skulle VERKLIGEN uppskatta hjälp, tack på förhand!
Det går alldeles utmärkt, vi har gjort massor av Multi-X monteringar i Japanska Dreamcast. Ofta har vi även bytt till 220V transformator så att kunden slipper släpa på en extra klump...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
du hassi,<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Det går alldeles utmärkt, vi har gjort massor av Multi-X monteringar i Japanska Dreamcast. Ofta har vi även bytt till 220V transformator så att kunden slipper släpa på en extra klump...</font>
kan du bygga om japanska N64 (110V>220V,
min är sönder.
mvh david
Bookmarks