Har tänkt att köpa en ny pstwo med chip och koplla hårddisk till och vill även kunna koppla den i nätet. Vilket chip ska man ha. Tala gärna om värför och vilket som är bäst. Newbi när det gäller pstwo
Har tänkt att köpa en ny pstwo med chip och koplla hårddisk till och vill även kunna koppla den i nätet. Vilket chip ska man ha. Tala gärna om värför och vilket som är bäst. Newbi när det gäller pstwo
Läste i webshoppen att det tydligen inte går att ha hårddisk i dom smala ps2orna...
Original inlägg av www.psxcare.com
DMS4PRO om du skall leka med hårddisk, men då fungerar inte PS1 importspel.
Är PS1 importspel viktigt så välj matrix infinity.
Det är USB hårddisk som gäller för ps two, och det går inte fort då den bara har usb 1.0
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
går det köra spel från hårddisken fast det slött usb och då där det bara DMS4PRO som funkar
Nä du kan få igång usb även med andra chip. Du behöver faktiskt inget chip alls om du köper http://www.psxcare.com/product.php?xProd=353
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks