Hej jag undrar om nåt vet nåt bra program att använda för att kopiera ett spel från skiva till Pc. Jag har krångel med skivan spelet är på och skulle vilja bränna det på en ny skiva.
Hade varit snällt med lite hjälp....
Hej jag undrar om nåt vet nåt bra program att använda för att kopiera ett spel från skiva till Pc. Jag har krångel med skivan spelet är på och skulle vilja bränna det på en ny skiva.
Hade varit snällt med lite hjälp....
DVD2XBOX
Du för först över spelet till din xbox
Sen FTP du över hela katalogen till din PC
Packar den till XISO med C-BOXTOOL
Bränner
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Oj, såg att jag va inne på fel forum. Skulle fråga om ett Xbox 360 men tack ändå
Oki för 360 funkar ju INTE detta iaf
Prova med Xbox Backup Creator men du måste ha en patchad DVD-ROM spelare åxå (Samsung SH-D162C drive el Samsung SH-D163A/TS-H353A)
Last edited by pege63; 2007-04-23 at 21:36.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Man kan nog göra en image på skivan direkt från pc med ett passande program, ex Alcohol 120%. Dock kan du inte mounta filen med ex daemon tools eftersom det är xiso image. Du kan iofs använda ett program för att packa upp filerna eller också bränna den direkt på skiva.
Last edited by xstream99; 2007-05-17 at 18:43.
Har använt alcohol 120%..stoppat in xboxspelet i datorns dvd och försökte skapa en imagen....inget hände..programmet kände inte ens formatet...vad gör jag för fel ??
det är normalt att datorn inte känner igen formatet. men man ska kunna göra en image ändå.
programmet kände inte igen formatet från spelet...nån program som gör det ??
Bookmarks