Visar resultat 1 till 20 av 20

Diskussion: Chippa min wii på psxcare

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18

    Chippa min wii på psxcare

    Hej

    Tänkte chippa min wii på onsdag på psxcare. Tänkte ta wiikey för den verkar juh funka bra.

    Hur som helst tänkte jag komma förbi på onsdag och då är frågan om jag får med mig den hem på engång?

    Eller hur lång tid tar det?

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2007
    Från
    Nyköping
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Du får väll räkna med en 3-4 timmar kanske, jag själv kommer att åka upp på lördag och tillbringa lite tid på stan undertiden. Räknar med att den är klar när det blir dags att åka hem

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Optimistiska klubben, det är väl lönedag på onsdag = "ganska" mycket att göra för oss i butiken :-)

    Men det är klart vi försöker hinna med!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    ah då kanske man gör det nästa vecka... eller iofs lång helg så nu får man kolla vilka ställen i sthlm som kan göra det på en dag. Vill juh ha den klar till helgen =)

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har inte sagt att vi INTE kan fixa den på en dag, men kommer det in 50st imorgon (lön + många butiker i stockholm fick leverans denna vecka) så får vi det lite jobbigt :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Hansi: Du få jobba övertid

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    jaha är det fortfarande svårt att få tag på dessa wii's ? när jag köpte min på maxi fanns det 12st och det va för över 1 månad sedan...

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Dom på maxi tog slut ganska fort, sen är det slut i alla affärer som man inte har bokat i.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har massor av WII, men det beror på att det åker runt några grabbar och köper upp alla wii i alla affärer varje dag och levererar hit...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Och det är väl bra

  11. #11
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    147
    Respekt
    18
    Jag lämnade in min på en fredag efter löning, fick den 2-3 timmar efter inlämning. Väldigt snabbt och smidigt.

    Så mitt intryck är bra!

    (otroligt nödvändigt inlägg)

  12. #12
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    jo bra inlägg ungefär det jag ville veta.. men då vet jag tack för snabba svaren

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi hade inga wii kvar på kö när vi stängde idag, så det är nog inga problem att få sina wii chippade mer eller mindre medan man väntar imorgon. Det ser ut som om vi har tillräckligt med personal på plats för att chippa 4 kunders wii samtidigt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Köper alla wiikey eller vill folk ha andra chip ibland?

  15. #15
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi hade inga wii kvar på kö när vi stängde idag, så det är nog inga problem att få sina wii chippade mer eller mindre medan man väntar imorgon. Det ser ut som om vi har tillräckligt med personal på plats för att chippa 4 kunders wii samtidigt...
    låter bra

  16. #16
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Nyköping
    Inlägg
    196
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av weeh Visa Inlägg
    Köper alla wiikey eller vill folk ha andra chip ibland?
    Jag chippade fyra wii med wiinja deluxe (samma dag som wiikey kom in på lager).. alla fyra har fungerat felfritt med uppdateringar och liknande. Väldigt nöjd med chippet.
    Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
    Wii - Wiinja Deluxe
    NintendoDS - R4
    Xbox - SmartXX - SOLD!
    http://profile.mygamercard.net/crsan
    http://www.minhembio.com/crsan

  17. #17
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Wiinja deluxe chippen är MYCKET trevliga.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  18. #18
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    Hansi hur ser det ut idag? jag tar det nog imorgon istället eftersom det verkade bli sånt ös idag.

    Den ska va chippad innan helgen så komigen nu hansi ge mig ett bra besked

  19. #19
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är lugnt än så länge, kom in bums.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #20
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    76
    Respekt
    18
    Testade wiin igår efter chippning och är riktigt nöjd!

Liknande diskussioner

  1. Brenne Wii spill under OS X?
    By cstromme in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 20:29
  2. Vilket chip till wii är bäst på marknaden?
    By guchi in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:22
  3. Wii Emulator spel med Cyclowiz
    By Dilek in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 21:57
  4. Wii Regionsfri med chip?
    By genguskhan in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 09:52
  5. Precis fått hem min ps2 från psxcare.
    By Devlin in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 00:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •