Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: 360 Skal, Faceplates,Mods mm

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20

    360 Skal, Faceplates,Mods mm

    Tänkte att man kanske kunnde samla info om försäljare med 360 tillbehör som faceplates, olika mods till handkontrollerna, skal till boxarna mm.

    Har nån av er nån bra sida o della med sig?

    Svensk eller engelsk bara dom levererar till Sverige.



    PS Hansi om du inte tycker om iden på o samla anndras Hemsidor till butiker kanske tom konkurenter på detta forum så bara stäng tråden för det är absolut inte tänkt att sno kunder från dig

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Finns hur många som helst, men de flesta blir censurerade här.... men den här verkar ok att skriva:
    http://www.joytech.net/8/products/xb...t-Xbox-360.htm
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag kan ta hem alla skal ni vill ha, 1-2 veckors leveranstid för sådant jag inte har på lager, blir för dyrt att skicka från kina med ups express "övernatten" men med lite långsammare paket så är det helt OK.

    Jag har några varianter på väg in, men jag vill inte lagerhålla en massa skrymmande skal i färger som ingen någonsin kommer vilja ha.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jag kan ta hem alla skal ni vill ha, 1-2 veckors leveranstid för sådant jag inte har på lager, blir för dyrt att skicka från kina med ups express "övernatten" men med lite långsammare paket så är det helt OK.

    Jag har några varianter på väg in, men jag vill inte lagerhålla en massa skrymmande skal i färger som ingen någonsin kommer vilja ha.

    Sounds like a plan Hansi.

    Kan du kanske fixa lite bilder på vad du kan ta hem så vi vet vad vi kan köpa.
    Sen är ju priser alldrig fell men det kanske är lite svårt o få nån exact summa när du inte har grejerna hemma.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag får hem en leverans senare i veckan eller nästa vecka, då blir det lite bilder å prisexempel. Men det är ju samma skal som ni hittar på andra ställen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  2. Flashad 360 och fix för xbox1-spel
    By davnil in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 23:58
  3. Bränna original spel till 360
    By Koko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 22:46
  4. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  5. 360 i gammalt skal!
    By mansmag in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 03:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •