fick en wiikey instoppat i mitt wii idag. men nu är problemet det att inga spel funkar ... vad gör jag för fel? någon som kanske vet lite vanliga fel man missar..?
fick en wiikey instoppat i mitt wii idag. men nu är problemet det att inga spel funkar ... vad gör jag för fel? någon som kanske vet lite vanliga fel man missar..?
Dåliga skivor.
Dåligt lött.
Sök på forumet först.
okej dåligt lött tror jag inte att det är iaf .
spelar det någon roll om man använder dvd+ eller dvd- skivor?
jag har försökt att leta i forumet men jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter när jag har så dålig koll.
Det där med skivor är överskattat... jag va hos polarn och då testa vi med verbatim(dyra,kvalite) , sen testa vi med ett par nonamer dvd skivor som kostar 2kr st och de funkade minst lika bra....
Skivorna va DVD+r
allt brändes mellan 8-12x.. Så detdär med att köpa märkes skivor är jag väldigt tveksam till...
vilka spel har ni fått att fungera? av dom som inte är pal då dvs..
tror mer på brännarens kvalitet än skivorna.. kör noname skivor och brännt i alla tänkbara hastigheter utan en ända felbränning. Kör pioneer 111D själv och funkar super men polarna philips brännare ger ibland felbränningar..
PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller
Någon som testat RW-skivor? Är det bara att lägga ner att snåla med en RW först som man kunde till Xbox'en
pressat (alltså original) är ju alltid bäst.. pressat > +R > +RW. RW funkar fint enligt många men personligen kör jag enbart med -R då det känns som att det är mest skonsamt mot läsarn.
Bookmarks