Hej har ett jätte irriterande och alvarligt problem på min pc. Ibland när som helst så stängs skärmen bara av, och om man slår på den då så stängs den av igen. Man måste då hålla in startknappen i 5 sek innan man kan stänga av datorn. Det här problemet uppstod efter jag hade lämnat in den på service, men service garantin är inte kvar. Anledningen till att jag lämnade in den på service var att hårdisken krashade. De uppdaterade datorn också så att det nu sitter bra grejer i datorn. Konstigt nog så är datorn skitseg, det tar typ 35 sek från när man trycker på inloggninggrejen tills att den har laddat upp alla ikoner på skrivbordet. Spel som den klarade förut innan hårdiskenkrashade, då de satt mycket sämre grejer i datorn än nu, hackar nu till lite ibland och andra spel som datorn bör klara hackar.Vad är det som är fel? har testat med jättemycket grejer bla städat datorn, kollat så att det inte är fel på skärmen och ramminnerna.
Grejerna son nu sitter i datorn är: 1gb ram, nvidia geforce 6600 256mb, intel pentium 4 1,8ghz
Hoppas något datasnille kan hjälpa mig!!!
Bookmarks