Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: nybörjare frågor

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    nybörjare frågor

    tja!
    tänkte köpa en psp, tänkte kolla lite allmänt om den.
    går det att surfa på den? även om den inte är ändrad i sin firmware? om man skaffar den där custom firmware 3.40E eller vad den heter är den "sämre" funktionsmässigt än senaste orginal firmware? går det att köra köpta spel och nerladdade online i dagsläget om man ändrat firmware och kan man bli bannad? hur stor är en film i bra/bästa upplösning till psp? går det att köra typ msn eller andra små program på den? vilka hemsidor går att surfa på om det går att surfa och behövs det installeras något program för det? hur länge håller det bästa batteriet?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    Det går att surfa på den med en firmware som är högre än 2.0 och på alla OE firmwares.

    custom firmwaren är inte sämre, den är mycket bättre. du får ut så mycket mer av pspn och har recovery funktioner mm.

    du blir inte bannad om du spelar online.

    bästa upplösningen har jag inte svar på, men om du använder dig av pmp så kan du få ut mer av upplösningen.

    msn kan du inte köra som jag förstått, om det finns något msn-program får du googla efter lite, men du kan nog köra webmessenger. eller mobile webmessenger.

    de flesta sidor går väl att surfa på, men trots stödet för flash och java ogillade min psp youtube, ja fick inte youtube att fungera.

    batteritiden varierar om du kollar på film eller om du spelar. men om du kör lägsta bakgrundsbelysnings-nivån och använder den allmänt tippar jag på 4-6 timmar

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    32
    Respekt
    18
    bra svar, fyller i lite: webmessenger funkar ju bra iaf, säkert därför ingen gjort en msn till den. Jag har kollat på youtube på min psp iaf, gick inte dundersnabbt att ladda filmen dock...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Jag hade tråkigt en dag när min bror använde min dator, så jag kopplade upp psp'n på nätet och kollade på youtube funkade skitbra men som blueviper sägerså är det väldigt slött!
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Liknande diskussioner

  1. Lite frågor till Hansi ang wiikey chippning
    By Estima in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 24
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 19:02
  2. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24
  3. frågor till er som importerat en ps3
    By dominion in forum Playstation 3
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 13:56
  4. Frågor från en nybörjare!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-22, 20:56
  5. Lite frågor från en nybörjare
    By tripodz in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-10-16, 01:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •