Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Evox problem (noob)

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0

Evox problem (noob)

jag har ett xbox med chippet duox2. Lämnade till en kompis så att han skulle fixa allt. När man bootar de så står de EvoX uppe i hörnet sen kommer man till vanliga xbox menyn.. fungerar det att spela brända spel med de nu eller? Tänkte alla mina kompisar som har chippade xbox har en meny där man kan välja olika spel och emulatorer och sånt. Snälla hjälp mej. Tack på förhand

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan spela brända spel.

Installera xbox media center som "dashboard" så får du lite tjusiga menyer för att starta spel, se på film, lyssna på musik m.m.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Det är ju bara evox M8 bioset som är flashat i chippet inget annat, du måste ju ha en dashboard åxå förutom nu orginal msdashen.
    Alltså du måste installera in ett mey system där du väljer ifrån vad som ska hända
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0
    jaha okej. hur gör jag nu för att installera en såndär fin meny då ?

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    19

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    0
    hmm jag tankade superdisc å när jag skulle köra in den stod de att de var smutsig eller trasig disc som vanligt.. vad gör jag för fel?? provade tom å koppla hdd'n till datorn men de funkade inte..

Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Borås
    Respekt
    20
    Varför kopplade du hdd:n till datorn? Antagligen beror det bara på bränningen av skivan. Använd en fin skiva och bränn långsamt! Jag använder dvd-r.

Liknande diskussioner

1. evox.ini
    By fjodde in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 21:12
  2. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 09:28
  3. Hur får man spel på " F " att fungera?
    By Z i n g o in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 21:37

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner