Auto installer deluxe v.4 är nyare och har XBMC2.
MEN vilken är bäst?
Auto installer deluxe v.4 är nyare och har XBMC2.
MEN vilken är bäst?
smaken är som baken..................delad om den ena är nyare grejor så säger det väl sig självt tycker man
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Superdisc är väl mest att rekommendera som "emergency" disk, den har en del bra funktioner som olika formatteringsval, olika biosflashers samt olika avalaunch val med olika statiska ip-adresser.
Den är väl 3+ år gammal nu så vill du åt senaste versionerna av xbmc, dvd2xbox osv så finns det fräschare installers.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Eller så laddar man hem den, packar upp den bytar ut allt gammalt skåpmat mot nytt & se där en helt nu SD
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks