spelen ligger i iso katalogen och kommer upp på minneskortet, när jag startar spelet så kommer playstation loggan sen blir skärmen svart, vad är fel?
spelen ligger i iso katalogen och kommer upp på minneskortet, när jag startar spelet så kommer playstation loggan sen blir skärmen svart, vad är fel?
Ska tillägga att jag har fått igång två spel som vart .cso men iso filerna funkar ej.
Playstation? Menar du att du spelar playstation 1 spel, eller att du ser PSP loggan?
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Förlåt psp loggan.
Fast nu har jag fått en massa iso att funka men det är fortfarande problem med vissa, det blir bara svart.
Har du en UMD i spelaren?
Javisst, kör med Dark Alex 3.40 oe om det har nåt med saken att göra, exempel på spel är Ninja turtles, vice city o liberty city stories.
Jag måste testa att lägga in vice city på min PSP och kolla så det inte blivit något fel med den senaste oe'n tillbaka om 10 minuter
Gör så, tackar för hjälpen
Vad är det för skiva du har i UMD'n förresten?
Fifa Street 2.
Okej. Då är det ju iallafall inte det som spökar, fungrerar nämligen inte när man har filmer i UMD'n.
Nee jag läste det nånstans, har till o med provat utan skiva också.
Okey. Mitt funkar här iallafall. Testa tanka det från någon annan stans. Kan vara något fel med just den rippen.
Mmm får nog göra det, men tack för hjälpen väldigt uppskattat
Hur stort minneskort?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
4Gb Sandisk kort.
Borde inte vara några problem med det kortet. Vi har fått rapporter om att 8GB korten strular, iaf med homebrew som körs med firmware 1.5 kärnan...den kommer inte åt mer än de första 4GB på kortet...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kanske är så att dom spelen jag lagt in inte vart riktigt 100% rätt.
Jag har samma problem med Burnout Dominator och Cube. har provat olika rellar men funkar fan inte blir bara svart
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Den är helt ny, spela spel funkar klockrent har tyvärr inte provat filmer. Men det är bara vissa spel som inte funkat.
har nu provat Cube,GTA LCS,Burnout Dominator, och inget funkar blir bara svart skärm, lägger in ISO filerna i mappen ISO på minneskortet det enda spelet som funkat åt mig är Ford Street Racing, är det bara jag och Nando som haft detta problemet?
Tydligen, för jag spelade vice city och liberty city hela dan igår efter jag lagt in dom igen...
Jag har löst problemet =) jag hade enable fake umd, när jag stängde av det så funkade alla spel!
Där ser man!
Nu vet vi ju hur man kan lösa detta i framtiden
do moste alltso jag kopa ett UMD spel innan jag kan spela hemladdade spel?
Last edited by kND; 2007-05-06 at 22:24.
Om du har en demoskiva kan du använda den.
Om inte så, japp men det räcker med att du köper ett gammalt begagnat som e billigt.
Går inte med filmer!!
Bookmarks