Visar resultat 1 till 29 av 29

Diskussion: Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

  1. #1

    Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

    Kan någon ta bort mitt konto. Vill inte vara med er mer....

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ingen som tvingar dig att logga in, men alla konton stannar kvar pga historiken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ingen som tvingar dig att logga in, men alla konton stannar kvar pga historiken.
    öö? för att någon hackade mitt konto och för att ni är otrevliga? TA BORT mig. Jag vill inte finnas kvar i ert register! svårt att förstå? varför behöver ja ens skriva en motivering till varför jag vill vara här?

  4. #4
    Är det så svårt att TA BORT MITT KONTO

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Men är du mupp eller? Om du skäms så mycket över saker som du sagt här så borde du kanske tänkt på det lite tidigare?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    haha, varför, vi som är så snälla och hjälper dig ?

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Borås
    Inlägg
    316
    Respekt
    19
    Väx upp!

  8. #8
    Seriöst, ska det vara såna problem för att få bort sitt konto?! Varför kan ni inte respektera att jag inte vill finnas här?

  9. #9
    dragonslayer Guest
    byt lösenordet och kasta bort det bara...
    det förstår du väl att man inte bara kan ta bort ett konto som är kopplat till ett forum.. då skulle det ju bli helt fel i alla trådar där du lagt inlägg...

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Enligt lag får man inte ha en persons data i en databas/register mot dennes vilja.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Borås
    Inlägg
    316
    Respekt
    19
    Det handlar om personuppgifter. inte något en person har skrivit av egen vilja osv. Om han nu inte vill vara kvar så är det ju bara att sluta skriva på forumet. Och aldrig mer logga in.

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
    Enligt lag får man inte ha en persons data i en databas/register mot dennes vilja.

    Hahaha, enligt vilken fantasilag då? Nu är du här och yrar friskt igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Citat Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    byt lösenordet och kasta bort det bara...
    det förstår du väl att man inte bara kan ta bort ett konto som är kopplat till ett forum.. då skulle det ju bli helt fel i alla trådar där du lagt inlägg...
    Varför ska jag behöva göra det? varför ska man inte kunna få sitt konto bort plockat?

  14. #14
    Ta bort mitt jävla konto!

  15. #15
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Borås
    Inlägg
    316
    Respekt
    19
    Denna tråden börjar ju bli riktigt rolig!!

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Hahaha, enligt vilken fantasilag då? Nu är du här och yrar friskt igen.
    Eftersom jag själv har ett medlemsregister så kan jag bara att det visst är så.
    Du e nog inte den enda företagaren & du har nog inte särskilda regler som bara gäller dig.

    Personuppgifter och data som kan knytas till levande person, får inte bevaras längre än vad som är nödvändigt med hänsyn till ändamålet med behandlingen. Det innebär att uppgifter om avslutande kundförhållanden måste gallras fortlöpande. Det kan finnas krav i annan lagstiftning som innebär att uppgifterna måste sparas en viss tid, t.ex. för bokförings- och arkivändamål.
    Last edited by pege63; 2007-05-17 at 20:21.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  17. #17
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Citat Original inlägg av housepainter Visa Inlägg
    Det handlar om personuppgifter. inte något en person har skrivit av egen vilja osv. Om han nu inte vill vara kvar så är det ju bara att sluta skriva på forumet. Och aldrig mer logga in.
    Ja tex som dom i inställningar under PROFIL, dom är väl knutna till forumet eller har jag fel?

    All slags information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person som är i livet gäller under detta.
    Last edited by pege63; 2007-05-17 at 20:03.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  18. #18
    Jag önskar att få mitt konto bor*******t, fixa det!

  19. #19
    Herre gud vad ni har patetiska censurer!! TA BORT MIG!

  20. #20
    bor*******d

  21. #21
    varför får man inte skriva b o r t r a d e r a d ?!

  22. #22
    Någon som har lust att hjälpa mig med ett ordentligt forum där man inte får uppkäftiga sparrisar efter sig? och onödiga censurer?

  23. #23
    måste bara testa och se vad dom har censurerat här

    kuk, fitta, helvete, 69, dum, cp, hatar psxcares forum, dom suger!

  24. #24
    oooookej könsord och dyl är inte spärrat men b o r t r a d e r a d . är *lol*. ..

  25. #25

  26. #26

    Unhappy

    Hoppas att ni har förstått hinten att jag vill BORT HÄRIFRÅN

  27. #27
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Hansi det är ju bara att banna honom så kommer han ju inte in igen ett tipps bara & TCIP vem du nu är uppför dig mer på ett mognare sätt annsrs är du precic som ditt logg namn betyder
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  28. #28
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
    Eftersom jag själv har ett medlemsregister så kan jag bara att det visst är så.
    Du e nog inte den enda företagaren & du har nog inte särskilda regler som bara gäller dig.

    Personuppgifter och data som kan knytas till levande person, får inte bevaras längre än vad som är nödvändigt med hänsyn till ändamålet med behandlingen. Det innebär att uppgifter om avslutande kundförhållanden måste gallras fortlöpande. Det kan finnas krav i annan lagstiftning som innebär att uppgifterna måste sparas en viss tid, t.ex. för bokförings- och arkivändamål.
    Det vet jag mycket väl, men det DU skrev var att:

    Enligt lag får man inte ha en persons data i en databas/register mot dennes vilja.

    Och jag säger fortfarande att den lagen som förbjuder mig att ha persondata mot personens VILJA, det är en lag som du fantiserat ihop själv :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #29
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Wath ever jag tolkar det som att OM "avslutande kundförhållanden måste gallras fortlöpande" gäller även på en kunds begäran som vill avsluta ett konto. Men det kanske inte gäller en BB som inte är knutet till ett tex personnr som kundreg, det var nog inte under dom premisserna man regade sig här. Ja skit i vilket som sagt vill man ha honom utanför detta så banna honom ingen som brys sig skulle jag tro
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. Mitt Gamecube startar inte varken med eller utan spel (\/iper Xtreme usb)
    By Poxuz in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:41
  2. Kan inte spara mer
    By golf_gt in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 14:08
  3. Kan inte Connecta Xboxen med FlashFXP
    By Eyup in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 18:59
  4. Kan någon duktig hjälpa mig (Hitachi GDR-3120L 47DJ)
    By HaxxHaris in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2006-12-25, 11:20
  5. Varning! Handla inte av ********...oseriösa
    By marshmallow in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 17:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •