hej , såg idag i psxcare affären nån kille som hade en handkontroll med en dörrklocka på ...
jag undrar vad det är bra för
hej , såg idag i psxcare affären nån kille som hade en handkontroll med en dörrklocka på ...
jag undrar vad det är bra för
Det var en kund som inte hade full rörelseförmåga i fingrarna, han behövde få en av knapparna flyttad så att han kan spela ändå.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gjorde ni en specialmodd av hans hankontroll? Fan vilken credd till er!
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Han betalade ju för det :-) Fast det vart ingen bra timpenning, 350:- för 30 minuters beräknat jobb, pga lite småstrul tog det nog 2-3 timmar innan det fungerade bra...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jaha okej, fan va bra gjort
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Tror inte man garvar åt handikapade inte ens på ONOFF
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Han menar nog inte att dom bokstavligt skulle garva åt han men åt iden? Respect hansi!
Bookmarks