78:an fick ny firmware för c:a 1 vecka sedan
78:an fick ny firmware för c:a 1 vecka sedan
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi: Tänkte komma och uppdatera till 5.3, har ni öppet imorrn torsdag (17/5) eller på fredag?
Confirm: Uppdaterade precis min 360 och kör backup utan problem. Hitachi läsare.
Stängt på torsdag, öppet på fredag
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack för snabba svar då blir det att skicka upp lådan till dig Hansi i slutet av månaden, va rädd om den bara ...
| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
Så du säger att du skall skicka hit den med POSTEN, men att JAG skall vara rädd om den? rotflmao....
Det kommer bli så fint så, lita på mig!
Kanske en dum fråga men.. Tänkte bara höra hur man ska betala då man skickar in sin box för omflashning? Förskottsbetalning eller vad är bekvämast?
Jag skickade mina pengar med i kuvert i paketet funkade kanon. Annars kan du lösa ut det när du får tillbaka det,
Egentligen, kommer det inte bli ett jävla meck om man kommer lägga in ett skydd mot brända spel etc? Om då en box bannas, och får ring of death. Om man då skcikar in den, så brukar man ju få en annan. Den stackaren som får din gamla bannade konsoll lär ju inte bli så glad då.
Samtidigt som man själv lär kunna säga "ey min var inte livebannad när jag skickade in den" etc..?
Har det kommit en ännu nyare hitachi firmware med detta stealth ~~ ?
Ska man vänta ännu lite med att flasha? är så jävla paranoid av mig eller vad man ska säga. Vill verkligen inte bli livebannad bara.
Nu har det börjat... M$ bannar 360 från LIVE
Jepp, och den nya firmware'n ger inte något som helst skydd mot metoden som MS använder.
INGEN firmware är säker om du inte kör dina backuper med MEDIA STEALTH patchar.
"INGEN firmware är säker om du inte kör dina backuper med MEDIA STEALTH patchar."
Media stealth patchar?
Men säg att jag t.e.x vill spela ett visst spel på XboxLive... Alltså ett orginal spel... Köpt... Kan man fortfarande spela dessa på XboxLive? Eller blir man bannad så fort man kopplar in, vare sig man har en backup i Xboxen eller inte?
För mig kvittar det med Xboxlive eller inte... Dock kommer jag köpa Forza 2 för pengar, och vill gärna kunna spela det Live. Hur kommer det att gå? Känner de av att jag sitter med annan firmware och bannar mig ändå? Fastän jag spelar ett orginal spel?
Vi vet inte ännu.
Men om ingen annan hinner testa innan oss så kommer vi efter helgen börja testa flera xbox 360 med olika konfiguration, en sak vi kan testa är att köra live med enbart originalspel på en helt ny xtreme flashad xbox 360.
Bookmarks