hur många med samsung 5,2 har testat och varit ute på live?
hur många med samsung 5,2 har testat och varit ute på live?
var det en hitachi 078 du testa med eller den gammla hitachin ?
postar igen, jag kör med hitachi 78. och alla spel jag provat fungerar och lika bra med live.
jag är hos kompisen o testar och han har samsung och allt funkar fint .
MEN ALLA SAVE GAMES E BORTA. :-)
konstigt, alla mina saves är kvar du är den första jag sett som klagar på att savesen är borta
ja om du menar hans saves så e det ju inte kontsigt eller hur?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ja det var ju inte din 360 utan din kompis 360 så hur kunde dina saves hamna där, så uppfattade jag fråga iaf
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Man blir lätt förvirrad av 360:ns hantering av användarkonton och gamesaves. Är du inte inloggad med "rätt" konto så ser du inte dina gamesaves.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
samsung med 5.2 funkar bra på live för mig än iaf
Jag läste ett utdrag från ett internt pm till microsoft supporten som fanns att läsa på xboxscene, där var det något om att det förväntades ringa kunder med gamesaveproblem.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det skall enligt tvivelaktiga källor komma en Disc-Jitter patch till Hitachi inom 24timmar.
Boxen är på släkttäff i Tyskland.
frågan är behöver vi samsunganvändare uppgradera till 5.3 eller kommer 5.2 funka?
Är det riskfritt att gå ut med den äldre firmwaren (den senaste med andra ord eftersom ingen ny kommit än) till Hitachin på live och ladda hem demon t.ex? Utan att ha någon skiva i läsaren menar jag.
tror massor har varit ute o spelat med gammal firmware på live så det är nog lugnt
jag har en äldre hitachi firmware, och jag skriver samma sak för tredje gången. det funkar fint, både online som offline. dock kan ju inte bara jag stå till svars.
Fän va sjukt, jag tog update från live och nu så har min 360 blivit mycket segare, har inte flashat den eller nåt, man ser bara när jag spela oblivion så är det mycket hackigare, sen i dashboard om man ska t.ex. spela demos så tar det 2-3 sekunder extra innan den startar :S
Har inte provat dvd filmer än, men det tycker jag är väldiggt dåligt av microsoft.
Funkar för mig också, har hitatchi.
Det exemplar man kopierar FRÅN måste ha framställts med upphovsmannens samtycke. Dvs, man måste kopiera FRÅN ett butikssålt originalexemplar eller FRÅN en källa online som har rättigheterna att distribuera exemparl.
Det som är direkt olagligt är att framställa en kopia man laddat ner som en piratrelease via en ftp-site eller torrent tracker eller att kopiera polarens kopierade spel.
ja olagligt att köra för fort med men det gör jag varje dag till jobbet ja utom vid kamera övervakade ställena där håller jag 70 men vem brys sig kl 0200 på morgonen
Om man blir bannad på live, vad är det som blir bannat då? Maskinen eller ip numret?
banning kan ske på 2 sätt ...
Om du fuskar eller uppför dig illa kan ditt konto (profil) bli bannad
om Maskinvaran är ändrad så bannas Maskinen
Sitter just nu och lirar lost planet på min samsung med 5.2 funkar kanon.
På xbox live alltså
Last edited by Kallakulle; 2007-05-10 at 16:01.
att vi sitter alla här o talar om back up spel kom inte o säg att du har alla spel i ORIGINAL fast du kör med back up i en flashad maskin för du är rädd om dom .....
vi syndar alla emellan åt jag kör förfort men det står jag för lr håller du ALLTID farten typ 10 km UNDER för vara LAGLIG
har man flashat o blir bannad så är det så bara
ja vad fattar du inte då ?
08or phuu ^^
ja jag är *IRONISK*
Bookmarks