Sida 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Visar resultat 181 till 196 av 196

Diskussion: Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.

  1. #181
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    78:an fick ny firmware för c:a 1 vecka sedan
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #182
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    71
    Respekt
    18
    Hansi: Tänkte komma och uppdatera till 5.3, har ni öppet imorrn torsdag (17/5) eller på fredag?

  3. #183
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Confirm: Uppdaterade precis min 360 och kör backup utan problem. Hitachi läsare.

  4. #184
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Stängt på torsdag, öppet på fredag
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #185
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    90
    Respekt
    18
    tack för snabba svar då blir det att skicka upp lådan till dig Hansi i slutet av månaden, va rädd om den bara ...
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

  6. #186
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Så du säger att du skall skicka hit den med POSTEN, men att JAG skall vara rädd om den? rotflmao....

    Det kommer bli så fint så, lita på mig!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #187
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Kanske en dum fråga men.. Tänkte bara höra hur man ska betala då man skickar in sin box för omflashning? Förskottsbetalning eller vad är bekvämast?

  8. #188
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    34
    Respekt
    20
    Jag skickade mina pengar med i kuvert i paketet funkade kanon. Annars kan du lösa ut det när du får tillbaka det,

  9. #189
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Egentligen, kommer det inte bli ett jävla meck om man kommer lägga in ett skydd mot brända spel etc? Om då en box bannas, och får ring of death. Om man då skcikar in den, så brukar man ju få en annan. Den stackaren som får din gamla bannade konsoll lär ju inte bli så glad då.

    Samtidigt som man själv lär kunna säga "ey min var inte livebannad när jag skickade in den" etc..?

    Har det kommit en ännu nyare hitachi firmware med detta stealth ~~ ?

    Ska man vänta ännu lite med att flasha? är så jävla paranoid av mig eller vad man ska säga. Vill verkligen inte bli livebannad bara.

  10. #190
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Nu har det börjat... M$ bannar 360 från LIVE

  11. #191
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Jepp, och den nya firmware'n ger inte något som helst skydd mot metoden som MS använder.

  12. #192
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av phantastic Visa Inlägg
    Jepp, och den nya firmware'n ger inte något som helst skydd mot metoden som MS använder.
    Har du den nyaste då
    !!1

  13. #193
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    INGEN firmware är säker om du inte kör dina backuper med MEDIA STEALTH patchar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #194
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    "INGEN firmware är säker om du inte kör dina backuper med MEDIA STEALTH patchar."

    Media stealth patchar?

    Men säg att jag t.e.x vill spela ett visst spel på XboxLive... Alltså ett orginal spel... Köpt... Kan man fortfarande spela dessa på XboxLive? Eller blir man bannad så fort man kopplar in, vare sig man har en backup i Xboxen eller inte?

    För mig kvittar det med Xboxlive eller inte... Dock kommer jag köpa Forza 2 för pengar, och vill gärna kunna spela det Live. Hur kommer det att gå? Känner de av att jag sitter med annan firmware och bannar mig ändå? Fastän jag spelar ett orginal spel?

  15. #195
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi vet inte ännu.

    Men om ingen annan hinner testa innan oss så kommer vi efter helgen börja testa flera xbox 360 med olika konfiguration, en sak vi kan testa är att köra live med enbart originalspel på en helt ny xtreme flashad xbox 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #196
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi vet inte ännu.

    Men om ingen annan hinner testa innan oss så kommer vi efter helgen börja testa flera xbox 360 med olika konfiguration, en sak vi kan testa är att köra live med enbart originalspel på en helt ny xtreme flashad xbox 360.


    Allright man. Thx. Ja checkar in här om ett tag. Dröjer ju lite till Forza 2 kommer.

Sida 7 av 7 FörstaFörsta ... 567

Liknande diskussioner

  1. Commodore4eva Xtreme Firmware for Hitachi-LG 47D Xbox 360 DVD Drive
    By samplehead in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 96
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 00:05
  2. Xtreme firmware 5.0
    By Arabaldo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 71
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 19:26
  3. Hitachi 078 firmware snart :D
    By telgetok in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 09:37
  4. Xbox360 Xtreme Dual firmware
    By peewee in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 18:08
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •