Tjenna,
Har ett underligt problem, har verkligen försökt leta reda på svar i olika forum men eftersom jag inte är så haj på detta med Xbox så hänger jag inte alltid med, så har inte hittat nått svar.
Vet inte ens om detta är rätt plats att skriva detta inlägg, kanske passar under någon annan rubrik.
Men allt började med iaf att jag skulle uppdatera till en nyare ver. av XBMC.
jag hade sen tidigare fixat till så att jag körde XBMC vid uppstart, dvs, scriptat om evodash-nånting.xmb så att det gick.
När jag sitter där som bäst och skriver över det gamla XBMC så får vi strömavbrott och allt slocknar. Slutsats, alla filer kom inte över.
Så när jag sen ska starta upp och sätta igång igen, försöker ju boxen starta från XBMC som inte är helt överfört, och stannar mitt i uppstarten, så den hinner inte köra igång FTp programmet, dvs. jag kommer inte in genom FTp och kan fortsätta överförandet. Utan den bara stannar och tuggar på Uppstart-loggan.
Kanske ingen vart med omliknande, men kanske någon har någon smart lösning. Fattar inget det där med Bios, men sitter en 160 gig i. Så det är ingen orginal hdd.
Eh, allt jag kommer på nu, men någon som är intresserad att hjälpa mig och har frågor, så fråga bara
Känns väldigt keligt att det inte funkar:/
Har föresten försökt att köra Console Disk 3.0 genom en CD-r men den bara tuggade likadant och stannade på Uppstart-loggon.
Bookmarks