hej
undrar om man behöver passcard 3 om man köper M3 DS SIMPLY.
Så som jag har förstått det behöver man bara M3 DS SIMPLY+ ett micrsd minneskort.
Spelen som man lägger in ska de sluta på .nds?
hej
undrar om man behöver passcard 3 om man köper M3 DS SIMPLY.
Så som jag har förstått det behöver man bara M3 DS SIMPLY+ ett micrsd minneskort.
Spelen som man lägger in ska de sluta på .nds?
Du behöver inte passcard 3.
Om du skulle behöva passcard 3 till något i framtiden, t.ex. om du köper en annan flashkortsadapter till "stora" slotten, så kan du använda simplyn "i stället för" en passcard 3.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aha ok tack. så det enda man behöver för att spela nds spel är kortet+ nds rompack filer som slutar på.nds?
Ja. Och micro sd kortet som sagt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
najs har beställt ett kort nu
ska man lägga alla filerna som finns i english mappen som man fick med på cd-skivan i root mappen (den som man kommer in i direkt om man öppnar minneskortet i datorn)?
Ska även spelen ligga i root (allså samma mapp som de andra filerna?
Laddade precis ner senaste versionen (1.04) antar att man ska kopiera allt som finns i mappen english till system mappen på sd kortet sedan lägga in spelen i samma mapp och sedan är det bara att spela.
Har jag uppfattat det rätt?
finns en mycket bra sida med guide till M3 Simply, och där länkas alltid till senase mjukvaran/firmwaren..
som nu är 1.05
följ följande länk:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/451129
Bookmarks