såg en annons på en xbox till salu men stod på xboxen att det 100V-172V nån som vet nått om denna skumma spänning ?
såg en annons på en xbox till salu men stod på xboxen att det 100V-172V nån som vet nått om denna skumma spänning ?
Någon som skrivit fel... Kanske 100-120V, du behöver iaf byta nätdel eller en omvandlare.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
okej tack så mycket antar dock att allt annat e som vanligt så chip o sånt passar
Någon som vet vart man hittar en omvandlare?
claes ohlson
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vi kan även byta till en 220V nätdel åt dig för 500:-
Räcker det med 100w?
Jag skulle nog välja c:a 300W till xboxen.
Jag har för mig att den är specad att dra max 150W, och man vill ju INTE ligga på gränsen så att 110V trafon går varm.
Okej. Tackar så mycket för tipsen
Bookmarks