Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: h20+ PS TWO *REA*

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0

h20+ PS TWO *REA*

Köpte denna hos er hos er "h20+ PS TWO *REA*".

I informationen står följande: "PS TWO med inbyggt H20+ chip. RGB-kabel ingår."

Jag fick endast med originalkabeln dvs. den med gul/vit/röd sladd samt scart-adapter. Det är ju ingen RGB-kabel. Har försökt kontakta er via mail och MSN i flera dagar utan svar angående detta.

Visst har jag förstått rätt att det ska ingå en RGB-kabel? Går ju inte feltolka tycker jag.

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Respekt
    23
    ring eller maila, psxcare är riktigt snabba. dom kanske bara missat

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Jo får väl ta och ringa snart om jag inte får svar.

När jag hade frågor om min order innan den skickades fick jag svar inom 24h.

Nu har jag skickat två olika mail om det inom några dagars mellanrum utan svar alls. Provade då MSN och inget svar där.

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Respekt
    23
    dom har väl fullt upp, oroa dig inte. det löser sig ska du se

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Håll dig online när du skriver på MSN...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Hehe var online flera timmar, tills det var läggdags. I och för sig så tror jag MSN möjligtvis går över till busy för mig om jag slänger igång ett spel eller så.

Men kan förstå om man inte får svar på kvällen om ni inte jobbar, fast tycker det borde stå away som meddelande då.

Hursomhelst bara jag får svar på mina mail är det ju fixat snabbt.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag skall gå igenom alla mail och se om jag missat något. Ibland får folk för sig att maila med fel datum inställt på sina datorer och är min mail sorterad på "send date" så hamnar sådana mail lite varsomhelst.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Ok, gick då fram första gången jag mailade. Svarade sedan på samma mail jag fick svar på då. Men då jag inte fått svar på några dagar trodde jag det kunde försvunnit och skickade ett nytt via formuläret.

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Skriver upp ordernumret här så kan du kanske kolla upp det då mailen verkar kommit bort.

Ordernummer: 42937

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    OK har skrivit ut en order på en ny kabel till dig, med lite tur hinner den packas idag, posten går om 14 minuter...

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    0
    Härligt, tack så mycket.

Liknande diskussioner

1. H20 Chippet
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 15:00
  2. Äldre ps2
    By vachtar in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 17:33