Hej!
Måste man använda en usbkabel för att överföra spelen till PSPn eller det går bra att köra med minneskortläsare?
Hej!
Måste man använda en usbkabel för att överföra spelen till PSPn eller det går bra att köra med minneskortläsare?
Fungerar nog utmärkt med minneskortläsare, dock aldrig testat det själv, tycker det är smidigare med usb kabeln.
Fungerar fint om man knackar ut kortet o stoppar in den i en minneskortsläsare eller en adapter och sen minneskortsläsare "MEN"
Varför vara så bökig ??
Jag har alltid avskytt tanken att behöva plocka ut minneskort och på det sättet "Slita" på dem för att sedan stoppa i dem i en läsare o sen tillbaka igen.
Onödigt slitage.
Detta tycker jag är betydligt mycket smidigare:
1. Starta din PSP och välj USB Transfer.
2. Koppla in en USB kabel och ditt OS hittar din PSP som en flyttbar enhet.
*Taaa daaaaa.....![]()
Du slapp öppna luckan på din PSP, plocka ut kort, stoppa in den i en adapter, stoppa in i en läsare, plocka ur kort ur läsare, plocka ut kort ur adapter, stoppa tillbaka kort i PSP, stänga luckan.
Du sparade ungefär fem (5) steg i den proceccen + att du snabbare kan förhandsgranska genom att gå ur USB läge o prova filerna![]()
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vad sliter du helst på, minneskortet eller usb porten :-)
PSP:n ligger ju säkrast väl undangömd i en låda när den inte används. Ligger den på skrivbordet med en kabel ner till datorn som står på golvet så kommer ju garanterat något husdjur eller någon av ungarna springandes och drar ner psp:n med en skön smäll...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Ok jag tackar för ett snabbt svar,är det nån speciell usbkabel som det är till NDS eller e det en vanlig fuling? Finns det laddningsdocka för pspn åxå?
En annan liten fråga,finns det nån sida med teman man kan ha i pspn?
Last edited by Pendragon; 2007-05-10 at 16:55.
/ Pendragon
Jag tackar för supporten o ska kika lite på den kabeln....
Bookmarks